Gå til innhold

Sex og en bra dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

jeg har hatt sex, noe jeg likte, og en bra dag!

Det er akkurat sånn jeg liker det, lese mine ting, skrive mine ting, tenke mine ting, også ha sex,  Så fortsetter jeg mine ting og er effektiv nok,

Jeg vet i vertfall hva jeg liker ved å være gift, det er ikke alt man greier selv.

Nå skal jeg sove.

God natt!

Skrevet

Hehe, nå prøver du bare å distrahere oss fra fartstråden din. Sex funker alltid bra som distraksjon ; )

Skrevet

En kjappis eller? Bare 20 minutter siden ditt forrige innlegg :lol:

Skrevet

En kjappis eller? Bare 20 minutter siden ditt forrige innlegg :lol:

Hei!

Jeg ligger med ipad!!

Gidder ikke plundre med den, stod opp for din skyld og logget på:-) for leste din kommentar...

Jeg "sover nå" i hermetegn." :-)

Vet du om kjappis? Det er sånn jeg liker det, liker ikke kos, men orgasme.

Bra for meg.

:-)

Hadde jeg ikke vært gift hadde jeg fikset meg det på andre måter noe heter"nøden lærer naken kvinne å spinne"

:-)

Skrevet

Hehe, nå prøver du bare å distrahere oss fra fartstråden din. Sex funker alltid bra som distraksjon ; )

Hei!

Stemmer  :D

Ikke avslør meg!!

Skrevet

Du er veldig Saga Noren for tida. God natt!

Hei! God natt du med de fine ørene :-)

Tonie ;-)

Jeg liker katter, har to stk, de er mine favorittdyr, jeg er selv en katt i sjelen. (håper du forstår?)

Jeg har en bok om katter om du sender meg pm kan jeg sende boken til deg!

Skrevet

Stakkars mann som i stedet for after-sex-kos får hendelsen rapportert nesten live på DOL :-)

Men, det ble jo noe på han, så sympatien slutter der :-)

Skrevet

Hei!

Det er akkurat sånn jeg liker det, lese mine ting, skrive mine ting, tenke mine ting, også ha sex,  Så fortsetter jeg mine ting og er effektiv nok,

Jeg vet i vertfall hva jeg liker ved å være gift, det er ikke alt man greier selv.

Nå skal jeg sove.

God natt!

Kan jeg spørre om farten? ;)

Skrevet

Heldiggris! Jeg hadde vært fornøyd bare jeg kunne fått ta på en flott, naken mannekropp. Osv.......

Skrevet

Kan jeg spørre om farten? ;)

Hei!

farten vet jeg ikke, så teknisk er jeg ikke:-)

Captain Cheeseheart
Skrevet

Syns det er slitsomt med sex jeg, selv om det kun er med meg selv. Det er en kneik man må opp. Jeg skulle ønske man kunne trykke på en knapp. Ellernoe.

Skrevet

Heldiggris! Jeg hadde vært fornøyd bare jeg kunne fått ta på en flott, naken mannekropp. Osv.......

Hei!

Jeg er ikke glad i å ta på mennesker, og holder så mye avstand som mulig, sex handler kun om orgasme så blir jeg trøtt. Nærhet vil jeg ha minst mulig av. Jeg elsker best på avstand, da mener jeg kjærligheten kjenner jeg på avstand, det er noe annet enn orgasme, i vertfall for meg.

Skrevet

Noen ganger tror jeg du ER Saga.

Hei!

Min mann mener jeg ER Saga:-)

jeg syns hun er ekstrem, jeg ler mye, jeg tror ikke jeg har sett Saga le?

Det var min mann enig i.

Men jeg ler mer nå enn før, jeg ler fordi jeg er glad og kanskje er jeg så glad fordi jeg vet hvorfor jeg er som jeg er, men jeg har mye/overgjennomsnittet med humor, i dag lo jeg så jeg måtte forlate forelesningen, jeg ler inni meg, men likevel rister jeg, og det kan jo forstyrre andre.

Jeg lo av den rare foreleseren, jeg elsker han, han er farlig morsom, for meg, men ikke for andre.

Skrevet

Syns det er slitsomt med sex jeg, selv om det kun er med meg selv. Det er en kneik man må opp. Jeg skulle ønske man kunne trykke på en knapp. Ellernoe.

Stakkars mann som i stedet for after-sex-kos får hendelsen rapportert nesten live på DOL :-)

Men, det ble jo noe på han, så sympatien slutter der :-)

Hei!

Godt, han er en glad mann.

Likevel har jeg mye å lære, om han, det går frem i sneglefart, jeg er likevel blitt mer emosjonell.

På den måten at jeg av og til, kun fordi jeg vet han ønsker og lengter etter det, gi han en klem, jeg prøver da å ta på han, samtidig som jeg sier "du er et fint menneske, jeg elsker deg".

Dette sier jeg fordi jeg har lært det, men jeg mener det!! Og jeg vil bli flinkere sånn at han skal ha glede og ikke sorg i hjertet. Han er annerledes enn meg, veldig, vi er to annerledes mennesker som må møtes, vi elsker hverandre, og jeg er ikke flink på nærhet, kun orgasme.

Skrevet

Hei!

farten vet jeg ikke, så teknisk er jeg ikke:-)

Her kan du i hvert fall benytte deg av fri fartsgrense :P .

Skrevet

Her kan du i hvert fall benytte deg av fri fartsgrense :P .

Hei!

Ikke hvis man er gift med en menneske uten asperger :P

Nicklusheletida
Skrevet

Hei!

Nå skal jeg sove.

God natt!

Jøss, du er litt mer åpen og ærlig enn oss andre. Det skal du ha :-) Det jeg tenker om dette innlegget er at det ikke er alt om deg vi trenger å vite. Du har 5 barn, så vi skjønner jo at du har sex av og til, skjønt her kunne man få inntrykk av at det var en sensasjon. En annen ting jeg tenker er at dette er så friskt og naturlig som det kan få blitt og at det har lite med psykiatri å gjøre :-)

Skrevet

Jøss, du er litt mer åpen og ærlig enn oss andre. Det skal du ha :-) Det jeg tenker om dette innlegget er at det ikke er alt om deg vi trenger å vite. Du har 5 barn, så vi skjønner jo at du har sex av og til, 

Er hun katolikk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...