Gå til innhold

Bør jeg utsette denne timen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har time hos lege i morgen. Problemet er at jeg har ingen til å kjøre meg og jeg er for syk til å kjøre.

Er dette grunn god nok til å avbestille time? Orker i hvert fall ikke sitte på en buss i flere timer nå, jeg er litt for paranoid. Noen forslag?

Anonymous poster hash: 4b5f4...75b
Captain Cheeseheart
Skrevet

Taxi? Spørre om noen du kjenner kan kjøre deg? Ha musikk på øret på bussen?

Skrevet

Taxi? Spørre om noen du kjenner kan kjøre deg? Ha musikk på øret på bussen?

Det er dessverre noe som har kommet i veien. Når noen dør er det kanskje grunn god nok?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Det er dessverre noe som har kommet i veien. Når noen dør er det kanskje grunn god nok?

Hvordan god nok grunn? Er det noen som tvinger deg til å dra til legen?

Skrevet

Det er ikke snakk om noen få mil, dessverre. Umulig at jeg kan kjøre selv. De jeg kan spørre sitter dessverre hos en som er døende.

Jeg tror ikke jeg kan reise så langt med buss akkurat nå. Det tar ca 2,5 timer hver vei. Da blir jeg ganske tullete før jeg er ferdig med den turen. Tror faktisk ikke at legetimen er verdt så mye.

Dessuten sitter også jeg våken og må våke over hun som snart er død. Jeg vet ikke når jeg kan sove i natt, har ikke sovet skikkelig på flere uker.

Egentlig så trenger jeg denne legetimen, men jeg vet bare ikke om jeg greier det. Er så veldig sliten :mellow: .

Captain Cheeseheart
Skrevet

Du må jo ta en avgjørelse selv... jeg vet i alle fall ikke hva som er smartest, i og med at jeg ikke aner noe som helst om hva som er grunnen til at du skal til legen.

Skrevet

Du må jo ta en avgjørelse selv... jeg vet i alle fall ikke hva som er smartest, i og med at jeg ikke aner noe som helst om hva som er grunnen til at du skal til legen.

Nei, du kan jo ikke vite det.  Jeg er litt syk, bare det. Liksom. Men jeg må jo være veldig frisk i forhold til hun som ligger å dør. Hva har jeg egentlig å klage på? Jeg er en sutrelus som kan greie meg selv. Men jeg er redd.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Nei, du kan jo ikke vite det.  Jeg er litt syk, bare det. Liksom. Men jeg må jo være veldig frisk i forhold til hun som ligger å dør. Hva har jeg egentlig å klage på? Jeg er en sutrelus som kan greie meg selv. Men jeg er redd.

Hvis du kan klare å dra til legen, men skriver her fordi du engster deg, så kan jo ikke jeg si at du ikke skal dra, det ville være dumt av meg. Men, jeg ville helt sikkert ikke dratt selv.

Skrevet

Hvis du kan klare å dra til legen, men skriver her fordi du engster deg, så kan jo ikke jeg si at du ikke skal dra, det ville være dumt av meg. Men, jeg ville helt sikkert ikke dratt selv.

Takktakk, egentlig så ser jeg nå at dette er uaktuelt uansett.Tusen takk for hjelpen! Du er så hjelpsom, sender en klem jeg :-).

Skrevet

Hva om du ringer legekontoret i morgen tidlig og forklarer situasjonen? si at du er for syk og sliten til å klare å ta bussen, og har ingen til å kjøre deg, men at du trenger å snakke med legen. Spør om du derfor for en gangs skyld kan få ta en konsultasjon over telefon.

Dette har jeg et par ganger gjort i forhold til min fastlege, men hun kjenner meg veldig godt.

Anonymous poster hash: 0923b...52f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...