Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter manien/psykosen så klarer jeg ikke nyte det å se på TV, jeg har for mye kaos i hodet :(

Dagene blir kjedelige.

Skrevet

etter manien/psykosen så klarer jeg ikke nyte det å se på TV, jeg har for mye kaos i hodet :(

Dagene blir kjedelige.

Kan tenke meg at det er kjedelig ja.

Skrevet

Hjernen liksom snører seg sammen fysisk. Og jeg må bare gå å hvile meg.

Skrevet

Hjernen liksom snører seg sammen fysisk. Og jeg må bare gå å hvile meg.

Så slitsomt, men er nok best å ta det med ro da.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Så slitsomt, men er nok best å ta det med ro da.

Er nå det så sikkert egentlig?

Skrevet

Er nå det så sikkert egentlig?

Hun klarer nok ikke ant. Ingen vits i å presse seg selv til uoverkommelige ting.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hun klarer nok ikke ant. Ingen vits i å presse seg selv til uoverkommelige ting.

Ingen vits i å komme seg ut av senga, for det er uoverkommelig?

Skrevet

Ingen vits i å komme seg ut av senga, for det er uoverkommelig?

For noen er det dessverre sånn i perioder.

Captain Cheeseheart
Skrevet

For noen er det dessverre sånn i perioder.

Og der kom du-vet-ikke-hva-det-vil-si-å-være-syk-esset på bordet, ja...

Selvsagt skal man oppmuntre folk som ligger i sengen hele dagen til å forsøke å endre på dette.

Skrevet

Og der kom du-vet-ikke-hva-det-vil-si-å-være-syk-esset på bordet, ja...

Selvsagt skal man oppmuntre folk som ligger i sengen hele dagen til å forsøke å endre på dette.

Var ikke sånn ment nei, du vet hva det vil si å være syk du.

Det er ikke lett når man ikke klarer det, hvordan i alle dager skal man oppmuntre da? Det hjelper ikke uansett. Men du får oppmuntre henne du da som har så mye kunnskap.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Det er ikke lett når man ikke klarer det, hvordan i alle dager skal man oppmuntre da? Det hjelper ikke uansett.

Folk klarer mer om man oppmuntrer. Det trenger ikke være "skaff deg en jobb", om det er det du tenker.

Uansett om det hjelper eller ikke (å oppmuntre), så er det jo litt dumt å støtte opp om status quo, da vil jo uansett ingenting skje.

Skrevet

Folk klarer mer om man oppmuntrer. Det trenger ikke være "skaff deg en jobb", om det er det du tenker.

Uansett om det hjelper eller ikke (å oppmuntre), så er det jo litt dumt å støtte opp om status quo, da vil jo uansett ingenting skje.

Jo jeg støtter henne om å ta det med ro, folk trenger det innimellom. Tror ikke det hjelper om jeg ber henne gå en tur, har du noen gang vært sengeliggende?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Jo jeg støtter henne om å ta det med ro, folk trenger det innimellom. Tror ikke det hjelper om jeg ber henne gå en tur, har du noen gang vært sengeliggende?

Det er ikke "innimellom", hun har sagt hun har levd slik i lang tid. Det handler ikke om å ikke støtte. Du kan egentlig ikke vite om det vil hjelpe noe, poenget mitt er at mennesker hele tiden skal forsøke å "utfordre" hverandre til å gjøre det (litt) bedre, ikke blindt akseptere at noen ikke får realisert seg selv i et forsøk på å være "snill". Ja, jeg har hatt perioder hvor jeg har ligget i sengen hele dagen over dager, men det har ikke hjulpet meg, det handler om at jeg svak.

Skrevet

Det er ikke "innimellom", hun har sagt hun har levd slik i lang tid. Det handler ikke om å ikke støtte. Du kan egentlig ikke vite om det vil hjelpe noe, poenget mitt er at mennesker hele tiden skal forsøke å "utfordre" hverandre til å gjøre det (litt) bedre, ikke blindt akseptere at noen ikke får realisert seg selv i et forsøk på å være "snill". Ja, jeg har hatt perioder hvor jeg har ligget i sengen hele dagen over dager, men det har ikke hjulpet meg, det handler om at jeg svak.

Godt det finnes læremestre som deg da. Du får heller komme med konstruktive råd, ikke lek lærer og elev med meg. Jeg har lov å komme med mine meninger her jeg også.

Skrevet

Dagene blir kjedelige.

Det kan hjelpe med en rask gåtur ut i frisk luft ;) .

Skrevet

Jeg går tur når jeg går til butikken for å kjøpe mat, det hjelper ingenting

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...