miakami Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 etter manien/psykosen så klarer jeg ikke nyte det å se på TV, jeg har for mye kaos i hodet Dagene blir kjedelige. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 etter manien/psykosen så klarer jeg ikke nyte det å se på TV, jeg har for mye kaos i hodet Dagene blir kjedelige. Kan tenke meg at det er kjedelig ja. 0 Siter
miakami Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Skrevet 11. oktober 2013 Hjernen liksom snører seg sammen fysisk. Og jeg må bare gå å hvile meg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Hjernen liksom snører seg sammen fysisk. Og jeg må bare gå å hvile meg. Så slitsomt, men er nok best å ta det med ro da. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Så slitsomt, men er nok best å ta det med ro da. Er nå det så sikkert egentlig? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Er nå det så sikkert egentlig? Hun klarer nok ikke ant. Ingen vits i å presse seg selv til uoverkommelige ting. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Hun klarer nok ikke ant. Ingen vits i å presse seg selv til uoverkommelige ting. Ingen vits i å komme seg ut av senga, for det er uoverkommelig? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Ingen vits i å komme seg ut av senga, for det er uoverkommelig? For noen er det dessverre sånn i perioder. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 For noen er det dessverre sånn i perioder. Og der kom du-vet-ikke-hva-det-vil-si-å-være-syk-esset på bordet, ja... Selvsagt skal man oppmuntre folk som ligger i sengen hele dagen til å forsøke å endre på dette. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Og der kom du-vet-ikke-hva-det-vil-si-å-være-syk-esset på bordet, ja... Selvsagt skal man oppmuntre folk som ligger i sengen hele dagen til å forsøke å endre på dette. Var ikke sånn ment nei, du vet hva det vil si å være syk du. Det er ikke lett når man ikke klarer det, hvordan i alle dager skal man oppmuntre da? Det hjelper ikke uansett. Men du får oppmuntre henne du da som har så mye kunnskap. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Det er ikke lett når man ikke klarer det, hvordan i alle dager skal man oppmuntre da? Det hjelper ikke uansett. Folk klarer mer om man oppmuntrer. Det trenger ikke være "skaff deg en jobb", om det er det du tenker. Uansett om det hjelper eller ikke (å oppmuntre), så er det jo litt dumt å støtte opp om status quo, da vil jo uansett ingenting skje. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Folk klarer mer om man oppmuntrer. Det trenger ikke være "skaff deg en jobb", om det er det du tenker. Uansett om det hjelper eller ikke (å oppmuntre), så er det jo litt dumt å støtte opp om status quo, da vil jo uansett ingenting skje. Jo jeg støtter henne om å ta det med ro, folk trenger det innimellom. Tror ikke det hjelper om jeg ber henne gå en tur, har du noen gang vært sengeliggende? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Jo jeg støtter henne om å ta det med ro, folk trenger det innimellom. Tror ikke det hjelper om jeg ber henne gå en tur, har du noen gang vært sengeliggende? Det er ikke "innimellom", hun har sagt hun har levd slik i lang tid. Det handler ikke om å ikke støtte. Du kan egentlig ikke vite om det vil hjelpe noe, poenget mitt er at mennesker hele tiden skal forsøke å "utfordre" hverandre til å gjøre det (litt) bedre, ikke blindt akseptere at noen ikke får realisert seg selv i et forsøk på å være "snill". Ja, jeg har hatt perioder hvor jeg har ligget i sengen hele dagen over dager, men det har ikke hjulpet meg, det handler om at jeg svak. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Det er ikke "innimellom", hun har sagt hun har levd slik i lang tid. Det handler ikke om å ikke støtte. Du kan egentlig ikke vite om det vil hjelpe noe, poenget mitt er at mennesker hele tiden skal forsøke å "utfordre" hverandre til å gjøre det (litt) bedre, ikke blindt akseptere at noen ikke får realisert seg selv i et forsøk på å være "snill". Ja, jeg har hatt perioder hvor jeg har ligget i sengen hele dagen over dager, men det har ikke hjulpet meg, det handler om at jeg svak. Godt det finnes læremestre som deg da. Du får heller komme med konstruktive råd, ikke lek lærer og elev med meg. Jeg har lov å komme med mine meninger her jeg også. 0 Siter
Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 etter manien/psykosen så klarer jeg ikke nyte det å se på TV, jeg har for mye kaos i hodet Dagene blir kjedelige. Det kan hjelpe med en rask gåtur ut i frisk luft . 0 Siter
miakami Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Skrevet 11. oktober 2013 Jeg går tur når jeg går til butikken for å kjøpe mat, det hjelper ingenting 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.