Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg fikk utskrevet imovane 7,5 mg slik at jeg kunne sove litt bedre på natta. Men de virker jo ikke? Siste natt tok jeg dobbel dose og jeg ble mere våken og helt rar. Nå tørr jeg ikke ta mere av disse. Kan medisiner virke motsatt av det de skal? Eller har jeg fått narremedisin? Kanskje hun på apoteket tok tablettene selv og puttet noen andre der i stedet . 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Imovane virker motsatt om du tar for mye... 0 Siter
Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Skrevet 11. oktober 2013 Imovane virker motsatt om du tar for mye... Så hvis jeg tar en halv tablett i kveld så får jeg sove? Føler meg egentlig litt rar i hodet etter litt for lite søvn . 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Så hvis jeg tar en halv tablett i kveld så får jeg sove? Føler meg egentlig litt rar i hodet etter litt for lite søvn . Nei, det vet jeg ikke, men du burde i alle fall ikke ta 2. Hvis du tar 10 blir du helt rusa. Men jeg snakket med en som hadde bedre effekt av 3,75 enn 7,5 ja! Lykke til, håper det funker. 0 Siter
Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Skrevet 11. oktober 2013 Nei, det vet jeg ikke, men du burde i alle fall ikke ta 2. Hvis du tar 10 blir du helt rusa. Men jeg snakket med en som hadde bedre effekt av 3,75 enn 7,5 ja! Lykke til, håper det funker. Takk og bukker . Håper du ikke snorker for mye til natten . 0 Siter
frosken Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg fikk utskrevet imovane 7,5 mg slik at jeg kunne sove litt bedre på natta. Men de virker jo ikke? Siste natt tok jeg dobbel dose og jeg ble mere våken og helt rar. Nå tørr jeg ikke ta mere av disse. Kan medisiner virke motsatt av det de skal? Eller har jeg fått narremedisin? Kanskje hun på apoteket tok tablettene selv og puttet noen andre der i stedet .Du har _helt_ sikkert fått ordentlig medisin. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Takk og bukker . Håper du ikke snorker for mye til natten . Hehe... du må mene mannen din, eller noe... fikk litt noia nå, ja. Ja, får håpe gubben din ikke setter i gang treskeriet. 0 Siter
Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Skrevet 11. oktober 2013 Du har _helt_ sikkert fått ordentlig medisin. Rart da, at den ikke virker? Jeg bruker jo veldig sjelden å ta sånne medisiner? Kunne like gjerne spist sjokolade . 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Rart da, at den ikke virker? Jeg bruker jo veldig sjelden å ta sånne medisiner? Kunne like gjerne spist sjokolade . Det er ikke så rart, spør du meg, på meg funker den ikke, ikke i det hele tatt. Sist gang jeg var på apoteket var det en brett på det ene lokket, slik at det så ut som esken var åpnet, så da begynner jo tankene å fare om at de har manipulert innholdet... men jeg tror ikke det er noen fare for slik. 0 Siter
Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Skrevet 11. oktober 2013 Hehe... du må mene mannen din, eller noe... fikk litt noia nå, ja. Ja, får håpe gubben din ikke setter i gang treskeriet. Jeg er irritert på alle som sover for tiden . Snorker de i tillegg, blir det enda verre. Kanskje jeg er misunnelig . 0 Siter
Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Skrevet 11. oktober 2013 Det er ikke så rart, spør du meg, på meg funker den ikke, ikke i det hele tatt. Sist gang jeg var på apoteket var det en brett på det ene lokket, slik at det så ut som esken var åpnet, så da begynner jo tankene å fare om at de har manipulert innholdet... men jeg tror ikke det er noen fare for slik. Ser for meg den apotekdama som ligger i sin søteste søvn ja . Har du effekt av noen andre medisiner å sove på? 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Ser for meg den apotekdama som ligger i sin søteste søvn ja . Har du effekt av noen andre medisiner å sove på? Ja, Truxal. Den får du på blå til og med. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. oktober 2013 Skrevet 11. oktober 2013 Ingen får placebomedsin med mindre de er med i en studie. I så fall skal de opplyses om at dette er et alternativ. 0 Siter
Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Skrevet 11. oktober 2013 Ja, Truxal. Den får du på blå til og med. Jeg hadde noen truxal liggende, men jeg har spist dem opp. Kanskje jeg må be om mere ja... 0 Siter
Nycora Skrevet 11. oktober 2013 Forfatter Skrevet 11. oktober 2013 Ingen får placebomedsin med mindre de er med i en studie. I så fall skal de opplyses om at dette er et alternativ. Nei, har ikke fått beskjed om noe slikt. Hva denne apotekdama studerer vet ikke jeg . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.