Gå til innhold

Placebomedisin jeg har fått???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk utskrevet imovane 7,5 mg slik at jeg kunne sove litt bedre på natta. Men de virker jo ikke? Siste natt tok jeg dobbel dose og jeg ble mere våken og helt rar. Nå tørr jeg ikke ta mere av disse. Kan medisiner virke motsatt av det de skal? Eller har jeg fått narremedisin? Kanskje hun på apoteket tok tablettene selv og puttet noen andre der i stedet :huh: .

Captain Cheeseheart
Skrevet

Imovane virker motsatt om du tar for mye... 

Skrevet

Imovane virker motsatt om du tar for mye... 

Så hvis jeg tar en halv tablett i kveld så får jeg sove? Føler meg egentlig litt rar i hodet etter litt for lite søvn :wacko: .

Captain Cheeseheart
Skrevet

Så hvis jeg tar en halv tablett i kveld så får jeg sove? Føler meg egentlig litt rar i hodet etter litt for lite søvn :wacko: .

Nei, det vet jeg ikke, men du burde i alle fall ikke ta 2. Hvis du tar 10 blir du helt rusa.

Men jeg snakket med en som hadde bedre effekt av 3,75 enn 7,5 ja! Lykke til, håper det funker.

Skrevet

Nei, det vet jeg ikke, men du burde i alle fall ikke ta 2. Hvis du tar 10 blir du helt rusa.

Men jeg snakket med en som hadde bedre effekt av 3,75 enn 7,5 ja! Lykke til, håper det funker.

Takk og bukker B) . Håper du ikke snorker for mye til natten :angry: .

Skrevet

Jeg fikk utskrevet imovane 7,5 mg slik at jeg kunne sove litt bedre på natta. Men de virker jo ikke? Siste natt tok jeg dobbel dose og jeg ble mere våken og helt rar. Nå tørr jeg ikke ta mere av disse. Kan medisiner virke motsatt av det de skal? Eller har jeg fått narremedisin? Kanskje hun på apoteket tok tablettene selv og puttet noen andre der i stedet :huh: .

Du har _helt_ sikkert fått ordentlig medisin.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Takk og bukker B) . Håper du ikke snorker for mye til natten :angry: .

Hehe... du må mene mannen din, eller noe... fikk litt noia nå, ja.  :P

Ja, får håpe gubben din ikke setter i gang treskeriet.

Skrevet

Du har _helt_ sikkert fått ordentlig medisin.

Rart da, at den ikke virker? Jeg bruker jo veldig sjelden å ta sånne medisiner? Kunne like gjerne spist sjokolade -_- .

Captain Cheeseheart
Skrevet

Rart da, at den ikke virker? Jeg bruker jo veldig sjelden å ta sånne medisiner? Kunne like gjerne spist sjokolade -_- .

Det er ikke så rart, spør du meg, på meg funker den ikke, ikke i det hele tatt.

Sist gang jeg var på apoteket var det en brett på det ene lokket, slik at det så ut som esken var åpnet, så da begynner jo tankene å fare om at de har manipulert innholdet... men jeg tror ikke det er noen fare for slik.  :P

Skrevet

Hehe... du må mene mannen din, eller noe... fikk litt noia nå, ja.  :P

Ja, får håpe gubben din ikke setter i gang treskeriet.

Jeg er irritert på alle som sover for tiden :angry: . Snorker de i tillegg, blir det enda verre. Kanskje jeg er misunnelig :blink: .

Skrevet

Det er ikke så rart, spør du meg, på meg funker den ikke, ikke i det hele tatt.

Sist gang jeg var på apoteket var det en brett på det ene lokket, slik at det så ut som esken var åpnet, så da begynner jo tankene å fare om at de har manipulert innholdet... men jeg tror ikke det er noen fare for slik.  :P

Ser for meg den apotekdama som ligger i sin søteste søvn ja :blink: . Har du effekt av noen andre medisiner å sove på?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Ser for meg den apotekdama som ligger i sin søteste søvn ja :blink: . Har du effekt av noen andre medisiner å sove på?

Ja, Truxal. Den får du på blå til og med.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ingen får placebomedsin med mindre de er med i en studie.

I så fall skal de opplyses om at dette er et alternativ.

Skrevet

Ja, Truxal. Den får du på blå til og med.

Jeg hadde noen truxal liggende, men jeg har spist dem opp. Kanskje jeg må be om mere ja...

Skrevet

Ingen får placebomedsin med mindre de er med i en studie.

I så fall skal de opplyses om at dette er et alternativ.

Nei, har ikke fått beskjed om noe slikt. Hva denne apotekdama studerer vet ikke jeg :angry: .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...