Gondor Skrevet 13. oktober 2013 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg vet at jeg trenger mer søvn enn det jeg får nå. Jeg har ikke sovepiller liggende og uansett ville jeg ikke ta det heller. Skal jeg tvangslegge meg kl 22? I går drakk jeg den ene koppen etter den andre av "Good night tea" fra Celestial seasoning, men det hjalp ikke.Jeg rydder og vasker hele dagen. Det har blitt utrolig fint her. Jeg aner ikke hvor mange søppelsekker jeg har båret ut i garasjen. Men dette har vart i altfor kort tid til at det kan kalles en hypomani. Kanskje det er over i morgen.Kanskje det dummeste jeg gjør er å sitte på nettet? Nei, nå logger jeg av, legger meg og ser på tv til søvnen forhåpentligvis kommer og tar meg.God natt! 0 Siter
mammanito Skrevet 13. oktober 2013 Skrevet 13. oktober 2013 Håper du fikk sove De sier at man ikke bør se på tv eller data siste 30 min. før man legger seg, da blir hjernen overstimulert nemlig..... og du bør ha det mørkt og svalt på rommet, men en god varm dyne å gjemme deg under, og en behagelig liggestilling. Å drikke et glass melk og en halv brødskive med honning kan være søvndyssende som kveldsmat. Havrebrød helst - havre skal også være søvndyssende... eller hva med havregrøt.... zå tenker jeg du zovner <zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz< 0 Siter
Nycora Skrevet 13. oktober 2013 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg vet at jeg trenger mer søvn enn det jeg får nå. Jeg har ikke sovepiller liggende og uansett ville jeg ikke ta det heller. Skal jeg tvangslegge meg kl 22? I går drakk jeg den ene koppen etter den andre av "Good night tea" fra Celestial seasoning, men det hjalp ikke. Jeg rydder og vasker hele dagen. Det har blitt utrolig fint her. Jeg aner ikke hvor mange søppelsekker jeg har båret ut i garasjen. Men dette har vart i altfor kort tid til at det kan kalles en hypomani. Kanskje det er over i morgen. Kanskje det dummeste jeg gjør er å sitte på nettet? Nei, nå logger jeg av, legger meg og ser på tv til søvnen forhåpentligvis kommer og tar meg. God natt! God natt ! Håper du drømmer mye vakkert :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.