AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Har brukt nesten 3000 kr på fjernhealing for en stund siden. Hadde kontakt med tre stykker. Den ene som jeg snakket med på telefonen skremte meg skikkelig. Marerittene mine ble virkelig , nå er jeg veldig redd denne mannen, føler han er etter meg hele tiden og vet alt om meg. Jeg skal aldri mere kontakte noen jeg ikke kjenner når jeg er syk. Hva skal jeg gjøre for å føle meg trygg igjen?Anonymous poster hash: 430a5...26c 0 Siter
schizoid1337 Skrevet 14. oktober 2013 Skrevet 14. oktober 2013 Hei. Skjønner at du kan bli litt redd, du har tross alt snakket med en person som med stor sannsynlighet er ond og vil tjene penger på å utnytte folk i en sårbar posisjon. Den gode nyheten, er at han har absolutt ingen intensjoner med deg utenom å tjene penger, slik at så fort du sier til han at du ikke interessert i å kaste bort pengene dine på slikt søppel, vil du slippe unna og kan leve videre med livet ditt. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.