Gå til innhold

forhold

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

jeg var gift med en pedofil, som misbrukte våre to døtre, vi har også en sønn som ikke kjenner sin far slik. vi ble sepparet for fem år siden,deretter skilt. jeg har mistet kontakt med mine to døtre og fire barnebarn pluss hele min familie har snudd meg ryggen og skjermet mine døtre fra meg.. tro det eller ei jeg har jobbet beintøft og fått bena under meg igjen med en ekstrem lite men trofast nettverk. venter fremdeles på kontakt med mine kjære men har lært meg å leve videre i mellomtiden, men så traff jeg en som er 19 år yngre enn meg. spørsmålet mitt er har jeg lov til det egentlig eller er jeg like dårlig som min eks?

Skrevet

jeg var gift med en pedofil, som misbrukte våre to døtre, vi har også en sønn som ikke kjenner sin far slik. vi ble sepparet for fem år siden,deretter skilt. jeg har mistet kontakt med mine to døtre og fire barnebarn pluss hele min familie har snudd meg ryggen og skjermet mine døtre fra meg.. tro det eller ei jeg har jobbet beintøft og fått bena under meg igjen med en ekstrem lite men trofast nettverk. venter fremdeles på kontakt med mine kjære men har lært meg å leve videre i mellomtiden, men så traff jeg en som er 19 år yngre enn meg. spørsmålet mitt er har jeg lov til det egentlig eller er jeg like dårlig som min eks?

Det kommer vel an på hvor gammel du er, og hvor gammel din nye evt. partner er?

Nicklusheletida
Skrevet

Om du har lov til det er en ting. Om det taler til fordel for deg er en annen sak. Jeg tror ikke det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du har lov til det om personen er over 16 år.

Spørsmålet er om det tjener de mål du har satt deg i livet.

Skrevet (endret)

Enig med Nicklus og NHD, hva som er juridisk riktig har mindre betydning her. Du har et ønske om kontakt med døtrene dine og deres familie, og da vil neppe dette forholdet hjelpe deg.

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...