Gå til innhold

uten søvn men klin våken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke sove, har ikke sovet siden natt til i går. Det er vel ikke faretruende lenge siden jeg sov. Men jeg er klin våken. Lurer på hvor lenge det kan gå før jeg blir skikkelig dårlig? Har det vondt nå, og det er som jeg mister kontrollen hvis jeg sover. Hatt det sånn tidligere også, og noen ganger endte det da med innleggelse. Har aldri vært psykotisk da. Jeg er mistenkelig våken og overhodet ikke trøtt. Har tatt beroligende, uten at det hjelper. Sitter her bare og røyker, drikker kaffe. Livredd for å sove...

Spørsmålet er hvor lenge jeg/man kan gå uten søvn før en blir litt "rar" om dere skjønner....skal i gruppeterapi i hele morgen, så dette kan bli tøft....

Anonymous poster hash: 63e58...ab4

Captain Cheeseheart
Skrevet

Skjønner ikke helt dette du snakker om, jeg. Du spør hvor lenge du kan gå uten å bli "rar". Men likevel sitter du og drikker kaffe... så da lurer jeg jo på om du ønsker å bli "rar"?

Bare et undrende spørsmål.  :)

Skrevet

Skjønner ikke helt dette du snakker om, jeg. Du spør hvor lenge du kan gå uten å bli "rar". Men likevel sitter du og drikker kaffe... så da lurer jeg jo på om du ønsker å bli "rar"?

Bare et undrende spørsmål.  :)

Hun er redd for å sove?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hun er redd for å sove?

Javel, men hvorfor det? Som sagt, undrende.

Skrevet

Jeg får ikke sove, har ikke sovet siden natt til i går. Det er vel ikke faretruende lenge siden jeg sov. Men jeg er klin våken. Lurer på hvor lenge det kan gå før jeg blir skikkelig dårlig? Har det vondt nå, og det er som jeg mister kontrollen hvis jeg sover. Hatt det sånn tidligere også, og noen ganger endte det da med innleggelse. Har aldri vært psykotisk da. Jeg er mistenkelig våken og overhodet ikke trøtt. Har tatt beroligende, uten at det hjelper. Sitter her bare og røyker, drikker kaffe. Livredd for å sove...

Spørsmålet er hvor lenge jeg/man kan gå uten søvn før en blir litt "rar" om dere skjønner....skal i gruppeterapi i hele morgen, så dette kan bli tøft....

3-7 dager.

1.Dropp kaffe etter kl 18.00

2.Ikke drikk cola eller mye te på kveldstid.

3.Spis minst 3 måltider hver dag.

Mulig du tar feil type beroligende.Mine zoloft gjør at jeg sovner før kl 04.00 hver natt,og jeg sover 5-7 timer .Vanligvis kl 2-8 og ca 17-18. (Er jeg veldig sliten sover jeg også kanskje kl 13-14 også)

Med zoloft føler jeg meg 80-90% "normal" og 10-20% dopa.Nok til at jeg altid sover 1 time på sofaen og minst 5 timer omnatta.

Anonymous poster hash: 22e40...532

Captain Cheeseheart
Skrevet

3-7 dager.

1.Dropp kaffe etter kl 18.00

2.Ikke drikk cola eller mye te på kveldstid.

3.Spis minst 3 måltider hver dag.

Mulig du tar feil type beroligende.Mine zoloft gjør at jeg sovner før kl 04.00 hver natt,og jeg sover 5-7 timer .Vanligvis kl 2-8 og ca 17-18. (Er jeg veldig sliten sover jeg også kanskje kl 13-14 også)

Med zoloft føler jeg meg 80-90% "normal" og 10-20% dopa.Nok til at jeg altid sover 1 time på sofaen og minst 5 timer omnatta.

Anonymous poster hash: 22e40...532

Kanskje kjøttpudding hjelper mot søvnvansker og?

Skrevet

Kanskje kjøttpudding hjelper mot søvnvansker og?

En liten smirnoff hjelper nok også.

Captain Cheeseheart
Skrevet

En liten smirnoff hjelper nok også.

Men det drikker vel ikke Jølsen, han var jo muslim? Det vet vel du alt om.  ;)

Skrevet

Men det drikker vel ikke Jølsen, han var jo muslim? Det vet vel du alt om.  ;)

Hvor har det blit av Jølsen?

Ellers kan jeg anbefale medister og tyttebær, men det vet vel du alt om?

Captain Cheeseheart
Skrevet

Hvor har det blit av Jølsen?

Ellers kan jeg anbefale medister og tyttebær, men det vet vel du alt om?

LOL, nei, absolutt ikke, men jeg har nok hengt her lenger enn deg fordet.  ;)

Skrevet

LOL, nei, absolutt ikke, men jeg har nok hengt her lenger enn deg fordet. ;)

Jeg hatt vært her så lenge at jeg husker Pepan.
Captain Cheeseheart
Skrevet

Jeg hatt vært her så lenge at jeg husker Pepan.

Jeg har ikke fulgt med på alt hele tiden, det har vært litt av og på, det har jo mest vært mine egne innlegg...  :blink:

Men jeg har hatt 10 års jubileum jeg altså. Har du lyst til å se mitt første innlegg her inne? Jeg kan søke det opp.

Skrevet

Jeg har ikke fulgt med på alt hele tiden, det har vært litt av og på, det har jo mest vært mine egne innlegg...  :blink:

Men jeg har hatt 10 års jubileum jeg altså. Har du lyst til å se mitt første innlegg her inne? Jeg kan søke det opp.

Gjerne det. Og da slo du meg, jeg har 10-års jubileum neste år.
Captain Cheeseheart
Skrevet

Gjerne det. Og da slo du meg, jeg har 10-års jubileum neste år.

Håper du ikke blir altfor skuffet nå da, men de har jo deaktivert søke-etter-nick-funksjonen.

Grattis om ett år, da.

Skrevet

Håper du ikke blir altfor skuffet nå da, men de har jo deaktivert søke-etter-nick-funksjonen.

Grattis om ett år, da.

Takk for det, jeg forventer telegram fra Slottet.
Captain Cheeseheart
Skrevet

Takk for det, jeg forventer telegram fra Slottet.

Og der er forklaringen på Jølsens forsvinning... Hans Majestet ble fersket, og Märtha satte på DOL-sperrer på nettet hans...

Skrevet

Kaffe er en veldig dårlig sovemedisin. Du blir våken og får mere angst om du har problemer med dette. Har du prøvd mindfulness meditasjon? Håper Ole Lukkeøye kommer snart og laller deg i søvn.

Skrevet

Håper du får sove snart eller har sovet, det er slitsomt å ikke sove.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...