Gå til innhold

pynt deg til Halloween NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jaktkostyme:-) Det fins mange å velge i :-) du har 2 uker på deg.

7-halloween-trophy-mount1.jpg

Videoannonse
Annonse
Captain Cheeseheart
Skrevet

NHD trenger da ikke pynte seg, han er fin nok som han er.  :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Som mange vet, er jeg en sterk motstander av denne amerikanske uskikken kalt Halloween.

Skrevet

Hvorfor det, NHD ?

Anonymous poster hash: be8de...75c
Skrevet

1. Jeg liker ikke amerikansk fjas og tull. (jeg er ikke antiamerikansk)

2. Det inneholder en oppførsel som jeg synes bør bekjempes, ikke dyrkes.

Skrevet

1. Jeg liker ikke amerikansk fjas og tull. (jeg er ikke antiamerikansk)

Enig. :)

Captain Cheeseheart
Skrevet

Høres ut som oldemor...

(Jeg bryr meg ikke om Halloween...)

Skrevet

Helt enig. 

Captain Cheeseheart
Skrevet

Korrupsjon, det er jo en type oppførsel det og... hm! Nå ble jeg grublete. Mange typer oppførsel, gitt.  :)

Skrevet

Som mange vet, er jeg en sterk motstander av denne amerikanske uskikken kalt Halloween.

Hei!

Da kan du være glad vi ikke er gift:-)

Og jeg vet ikke hvilken oppførsel du skriver om? når vi åpner døren står det masse søte små gresskar, spøkelser, ugler, hekser eller uhyrer, og enten de er store eller små er de alle glade, og hva er hyggeligere?

Og siden ikke alle feirer Halloween, særlig de eldre, så er skikken at man går forbi de hus som ikke har gresskar utenfor, så jeg skjønner ikke hva du mener med oppførsel?

Dette er karneval, lysfest, høstfest, feiring av mørketid m.m. deilig er det og veldig trengt på denne tiden av året.Også er det bare gøy:-) for små og store mennesker.

Skrevet

Det er jeg :-)

Skrevet

Hei!

Ja ja, men du går glipp av mye moro. :)

Men min mann er glad han er gift med meg i vertfall:-) og det er jo viktigst. Han har ikke angret en dag, men det har jeg, men ikke nå lenger.

Men han er motstander som deg av Halloween, men å være gift handler om å gjøre det den andre ikke liker av og til, feks liker ikke jeg konkurranser, likevel har vi fotballkvelder, og jeg lager da mat for min mann og vennene. (det er en viss oppførsel der også som ikke alltid er til å dyrke ;) )

Men du svarte ikke på hvor oppførselen er som ikke er bra.

Skrevet

Jeg feirer bursdager, jul, 17.mai, nyttårsaften og påske.

Jeg liker heller ikke sånne "dilldall"-dager som Halloween, Valentines day, morsdag, farsdag, barnas dag, osv. Mitt inntrykk er at de er kommersielt skapt. Jeg har en samboer som i stor grad deler dette synet. Hadde jeg kjøpt henne en rosa pyntepute i hjerteform på Valentines day, så hadde det blitt putekrig hjemme :-)

Man viser sin kjærlighet gjennom handlinger og væremåte, ikke nødvendigvis ved å kjøpe en masse dilldall, mener nå i alle fall jeg.

Men hvis noen vil ha et uthulet gresskar på hodet siste helga i oktober, så værsågod for min del :-) 

Skrevet

Jeg feirer bursdager, jul, 17.mai, nyttårsaften og påske.

Jeg liker heller ikke sånne "dilldall"-dager som Halloween, Valentines day, morsdag, farsdag, barnas dag, osv. Mitt inntrykk er at de er kommersielt skapt. Jeg har en samboer som i stor grad deler dette synet. Hadde jeg kjøpt henne en rosa pyntepute i hjerteform på Valentines day, så hadde det blitt putekrig hjemme :-)

Man viser sin kjærlighet gjennom handlinger og væremåte, ikke nødvendigvis ved å kjøpe en masse dilldall, mener nå i alle fall jeg.

Men hvis noen vil ha et uthulet gresskar på hodet siste helga i oktober, så værsågod for min del :-) 

:)

Alle disse dagene er det mer eller mindre handelstanden som har skapt - mener jeg. 

Captain Cheeseheart
Skrevet

:)

Alle disse dagene er det mer eller mindre handelstanden som har skapt - mener jeg. 

Godt vi har jula, da.  :rolleyes:

Skrevet (endret)

7-halloween-trophy-mount1.jpg

Håper han velger antrekket til høyre! :D

NHD: Husk - pickture, or it did'nt happend! :D :D :D

Endret av Kayia
Skrevet

Håper han velger antrekket til høyre! :D

NHD: Husk - pickture, or it did'nt happend! :D :D :D

Hei!

Det er jeg som er til høyre :-)

Nhd skulle få gleden av å være den jeg jakter.:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...