Madelenemie Skrevet 17. oktober 2013 Skrevet 17. oktober 2013 Hei! Jaktkostyme:-) Det fins mange å velge i :-) du har 2 uker på deg. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 17. oktober 2013 Skrevet 17. oktober 2013 NHD trenger da ikke pynte seg, han er fin nok som han er. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2013 Skrevet 17. oktober 2013 Som mange vet, er jeg en sterk motstander av denne amerikanske uskikken kalt Halloween. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2013 Skrevet 17. oktober 2013 Hvorfor det, NHD ? Anonymous poster hash: be8de...75c 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. oktober 2013 Skrevet 17. oktober 2013 1. Jeg liker ikke amerikansk fjas og tull. (jeg er ikke antiamerikansk) 2. Det inneholder en oppførsel som jeg synes bør bekjempes, ikke dyrkes. 0 Siter
ecbole Skrevet 17. oktober 2013 Skrevet 17. oktober 2013 1. Jeg liker ikke amerikansk fjas og tull. (jeg er ikke antiamerikansk) 2. Det inneholder en oppførsel som jeg synes bør bekjempes, ikke dyrkes. Enig. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 17. oktober 2013 Skrevet 17. oktober 2013 Høres ut som oldemor... (Jeg bryr meg ikke om Halloween...) 0 Siter
Gjest Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 2. Det inneholder en oppførsel som jeg synes bør bekjempes, ikke dyrkes. Helt enig. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Korrupsjon, det er jo en type oppførsel det og... hm! Nå ble jeg grublete. Mange typer oppførsel, gitt. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Skrevet 18. oktober 2013 Som mange vet, er jeg en sterk motstander av denne amerikanske uskikken kalt Halloween. Hei! Da kan du være glad vi ikke er gift:-) Og jeg vet ikke hvilken oppførsel du skriver om? når vi åpner døren står det masse søte små gresskar, spøkelser, ugler, hekser eller uhyrer, og enten de er store eller små er de alle glade, og hva er hyggeligere? Og siden ikke alle feirer Halloween, særlig de eldre, så er skikken at man går forbi de hus som ikke har gresskar utenfor, så jeg skjønner ikke hva du mener med oppførsel? Dette er karneval, lysfest, høstfest, feiring av mørketid m.m. deilig er det og veldig trengt på denne tiden av året.Også er det bare gøy:-) for små og store mennesker. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Skrevet 18. oktober 2013 Hei! Ja ja, men du går glipp av mye moro. Men min mann er glad han er gift med meg i vertfall:-) og det er jo viktigst. Han har ikke angret en dag, men det har jeg, men ikke nå lenger. Men han er motstander som deg av Halloween, men å være gift handler om å gjøre det den andre ikke liker av og til, feks liker ikke jeg konkurranser, likevel har vi fotballkvelder, og jeg lager da mat for min mann og vennene. (det er en viss oppførsel der også som ikke alltid er til å dyrke ) Men du svarte ikke på hvor oppførselen er som ikke er bra. 0 Siter
ISW Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg feirer bursdager, jul, 17.mai, nyttårsaften og påske. Jeg liker heller ikke sånne "dilldall"-dager som Halloween, Valentines day, morsdag, farsdag, barnas dag, osv. Mitt inntrykk er at de er kommersielt skapt. Jeg har en samboer som i stor grad deler dette synet. Hadde jeg kjøpt henne en rosa pyntepute i hjerteform på Valentines day, så hadde det blitt putekrig hjemme :-) Man viser sin kjærlighet gjennom handlinger og væremåte, ikke nødvendigvis ved å kjøpe en masse dilldall, mener nå i alle fall jeg. Men hvis noen vil ha et uthulet gresskar på hodet siste helga i oktober, så værsågod for min del :-) 0 Siter
Gjest Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Jeg feirer bursdager, jul, 17.mai, nyttårsaften og påske. Jeg liker heller ikke sånne "dilldall"-dager som Halloween, Valentines day, morsdag, farsdag, barnas dag, osv. Mitt inntrykk er at de er kommersielt skapt. Jeg har en samboer som i stor grad deler dette synet. Hadde jeg kjøpt henne en rosa pyntepute i hjerteform på Valentines day, så hadde det blitt putekrig hjemme :-) Man viser sin kjærlighet gjennom handlinger og væremåte, ikke nødvendigvis ved å kjøpe en masse dilldall, mener nå i alle fall jeg. Men hvis noen vil ha et uthulet gresskar på hodet siste helga i oktober, så værsågod for min del :-) Alle disse dagene er det mer eller mindre handelstanden som har skapt - mener jeg. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Alle disse dagene er det mer eller mindre handelstanden som har skapt - mener jeg. Godt vi har jula, da. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Skrevet 18. oktober 2013 NHD trenger da ikke pynte seg, han er fin nok som han er. Hei! Tja, jeg syns nå trofekostymet passer til en jeger:-) Men stiligere er det med kappe Denne liker jeg:-) http://www.youtube.com/watch?v=GmDT-I4cb6w 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Hei! Men du svarte ikke på hvor oppførselen er som ikke er bra. Unger oppfører seg som pøbler med foreldrenes velsignelse. og dette: http://www.nrk.no/verden/reagerer-pa-morbid-halloween-pynt-1.11305888 0 Siter
påskelilje Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Unger oppfører seg som pøbler med foreldrenes velsignelse. og dette: http://www.nrk.no/verden/reagerer-pa-morbid-halloween-pynt-1.11305888 Veldig enig. Når det er sagt, så har det ikke vært pøbel-tendenser hos oss, bare tigging etter godteri. 0 Siter
Kayia Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Håper han velger antrekket til høyre! NHD: Husk - pickture, or it did'nt happend! :D Endret 18. oktober 2013 av Kayia 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. oktober 2013 Forfatter Skrevet 18. oktober 2013 Håper han velger antrekket til høyre! NHD: Husk - pickture, or it did'nt happend! :D Hei! Det er jeg som er til høyre :-) Nhd skulle få gleden av å være den jeg jakter.:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.