amlema Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Hei, møtte \"veggen\" i januar 2013, og har kjempet meg opp på bena igjen, sliter nå med en deppresjon som ikkje vil slippe taket. I denne perioden har har det vert ufattelig mange typer med. inn i bilde.Har også en ADHD diagnose, og er derfor svært ømtålelig for med. Eg reagerer for eks. veldig negativt på Remeron, dette pga bivirningene på denne typen med: psykomotorisk uro. Er nå så hjelpeløst fortvilet, da eg er satt på denne med. med gjevnlig økning av dosen..jeg når IKKE frem hos behandlende lege. Eneste antideppresive eg til nå har prøvd med brukbar virkning, er citalopram, men den ble tatt bort fordi eg hadde brukt den så lenge. Eg er også satt på quetipan, men får sterke bivirkninger av denne. Eg prøver så inderlig å nå frem til legen, men han sier bare at han har 12 års utdanning, og vet kva som er best for meg.Han gav meg også det råd, at eg kunne begynne å drikke, så kanskje eg fant roen. Mine spørsmål: HVOR skal eg henvende meg for å bli tatt å alvor, og HVA ,ELLER kven kjenner til bivirkninger, og ulik kombinasjon av medisiner??? Er ikkje eg den som kjenner på det når noe er galt, og det er det NÅ. Både Remeronen og quetiapinen har ikkje noe i min kropp å gjøre.Takk , og mvh AM . ps har nå gått til det skritt og true med landsdekkene aviser, om eg ikkje blir tatt seriøst. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 For personer med ADHD som også har depresjon, mener jeg at Efexor er det beste antidepressive middel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.