Captain Cheeseheart Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 http://www.aftenposten.no/kultur/Du-kan-straffes-for-andres-netthets-7342644.html#.UmEEzhaCY_U Skal du anmelde meg? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Nei, men nå skal jeg be webmaster utestenge deg i en måned. I øyeblikket er du for ukritisk, og du forsurer forumet. 0 Siter
ISW Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Trist å høre, men ønsker deg god bedring! Håper du i denne måneden får bedre hjelp til å takle det du sliter med. Vi snakkes 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan forsurer Captain Cheeseheart forumet? Han er jo vittig, om enn plaget, og aldri plagsom. Jeg har vært på andre fora hvor én person alene har fordrevet 90% av medlemmene, og admin ikke har gjort noe... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan forsurer Captain Cheeseheart forumet? Han er jo vittig, om enn plaget, og aldri plagsom. Jeg har vært på andre fora hvor én person alene har fordrevet 90% av medlemmene, og admin ikke har gjort noe... På seg selv kjenner en ingen andre. Selv om du ikke føler deg plaget, trenger ikke det å gjelde alle andre. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan forsurer Captain Cheeseheart forumet? Han er jo vittig, om enn plaget, og aldri plagsom. Jeg har vært på andre fora hvor én person alene har fordrevet 90% av medlemmene, og admin ikke har gjort noe... Hei! Enig! Tenker vi på det samme forum? Det til ME? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Ja! Jeg er innom der og titter innimellom, det er jo bare surr der nå. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Hei! ja jeg sluttet å skrive der da andre samler inn det vi skriver til bokprosjekter. Jeg misliker å skrive på et forum med "forfattere" som ikke kan finne på boken sin selv! Men jeg var innom for litt siden og skrev det:-) og da ble det slettet:-) 0 Siter
slabbedask Skrevet 18. oktober 2013 Skrevet 18. oktober 2013 Hvordan forsurer Captain Cheeseheart forumet? Han er jo vittig, om enn plaget, og aldri plagsom. Uten Kapteinen er det veldig dødt her. Og han er nok uansett så datakyndig at han klarer å komme seg rundt en eventuell utestengelse... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 19. oktober 2013 Skrevet 19. oktober 2013 Uten Kapteinen er det veldig dødt her. Og han er nok uansett så datakyndig at han klarer å komme seg rundt en eventuell utestengelse... Enig. Kapteinen må få være her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.