Gå til innhold

NHD

Captain Cheeseheart

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, men nå skal jeg be webmaster utestenge deg i en måned.

I øyeblikket er du for ukritisk, og du forsurer forumet.

Skrevet

Trist å høre, men ønsker deg god bedring!

Håper du i denne måneden får bedre hjelp til å takle det du sliter med. Vi snakkes :)

Skrevet

Hvordan forsurer Captain Cheeseheart forumet? Han er jo vittig, om enn plaget, og aldri plagsom.

Jeg har vært på andre fora hvor én person alene har fordrevet 90% av medlemmene, og admin ikke har gjort noe...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvordan forsurer Captain Cheeseheart forumet? Han er jo vittig, om enn plaget, og aldri plagsom.

Jeg har vært på andre fora hvor én person alene har fordrevet 90% av medlemmene, og admin ikke har gjort noe...

På seg selv kjenner en ingen andre. Selv om du ikke føler deg plaget, trenger ikke det å gjelde alle andre.

Skrevet

Hei!

Enig!

Tenker vi på det samme forum? Det til ME?

Skrevet

Ja! Jeg er innom der og titter innimellom, det er jo bare surr der nå.

Skrevet

Hei!

ja jeg sluttet å skrive der da andre samler inn det vi skriver til bokprosjekter.

Jeg misliker å skrive på et forum med "forfattere" som ikke kan finne på boken sin selv!

Men jeg var innom for litt siden og skrev det:-) og da ble det slettet:-)

Skrevet

Uten Kapteinen er det veldig dødt her. Og han er nok uansett så datakyndig at han klarer å komme seg rundt en eventuell utestengelse...

Skrevet

Uten Kapteinen er det veldig dødt her. Og han er nok uansett så datakyndig at han klarer å komme seg rundt en eventuell utestengelse...

Enig. Kapteinen må få være her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...