Gjest Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2013 Skrevet 20. oktober 2013 har vært syk i 12 år.mye overvekt pga medisiner.sliter en del med tanker og følelsene mine.har vært på tvang 3 ganger, sendt i psykiatriambulanse.mye paranoid og redd. føler jeg mæ ta medisinene ellers legger legen min meg inn på psykiatrisk.er det normalt og tenke en er redd for sirenelyder, tror politi og ambulanse kommer og henter meg.ser øiner dukke opp i dynen min og stirrer og berører meg.jeg føler jeg spiser opp tennene mine.ser og kjenner krabber i sofaen som biter meg.ser slanger som angriper meg hver dag.hører manneskritt i huset som går inn i tunnell i evigheten.har mye tanker om døden.er i tillegg totalt fysisk handicappet.nedfor.føler ofte jeg ikke klarer kjempe mer pga alle lidelsene.hva bør psykiateren gjøre 0 Siter
Inner self Skrevet 20. oktober 2013 Skrevet 20. oktober 2013 Det viktigste er att du tar dine medisiner slik legen har foreskrevet de. Det er kun da man kan bli friskere. Veldig få blir helt frisk, men med jevn og stabil neuroleptika behandling så blir man bedre.Jeg har paranoid schizofreni selv, i alle fall i følge psykolog/psykiater. Og jeg har vært mye mere stabil etter jeg har stått på zyprexa fast i snart 10 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.