Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aksept er et enkelt ord med stor betydning (når man har oppdaget det) :)

Følgende setning har jeg lært utrolig mye av (lærte den på et engelsk nettsted av alle ting)

"Maybe it's OCD. Maybe it's suicidal ideation. I don't know, and I'm not going to worry about it. But what I do know, is that I won't act on the thoughts"

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ISW

25

• Nicklusheletida

9

• Nycora

6

• AnonymBruker

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ettersom dette ble en tråd som også omhandler ros: Har lyst til å gi deg ros for å ha balansert det å både være ærlig og konstruktiv i denne tråden. Når ISW sa at du ikke trengte å beklage, brøt du ditt eget mønster og fortsatte å diskutere uten å beklage eller trekke deg. Dette syns jeg var godt å se hww, kudos! :)

Takk for gode ord :)

Skrevet

Takk for gode ord :)

Synes du er flink jeg. Håper alt er bra med deg :)

Skrevet

Jammen det er bra  :)  Kos deg masse med tur og fotballkamp  :D

Den fotballkampen skulle jeg for øvrig gjerne ikke ha sett. :P Huff a meg..

Skrevet

Synes du er flink jeg. Håper alt er bra med deg :)

Nja... Helt fornøyd er jeg ikke, føler jeg kunne vært flinkere, så det hender jeg blir skuffet over meg selv. Men det går iallefall fremover :)

Skrevet

Den fotballkampen skulle jeg for øvrig gjerne ikke ha sett. :P Huff a meg..

Hehe ja der har du den  :D

Skrevet

Må komme med et lite hjertesukk..

11 timer jobb i går, 10 timer jobb i dag. Hardt arbeid, medarbeidersamtaler, ansettelser, det går i ett. Og på toppen av dette tvangstankene som trenger seg på. Det gjør det ikke lettere når jeg går og frykter at jeg er deprimert i tillegg.

Ferdig på jobb klokka 19, så er det å lage mat, trene og gjøre arbeid hjemme. Heldigvis sover jeg godt om natten, ellers hadde jeg vel gått på veggen :-)

Jeg kommer meg nok igjen, men akkurat nå er det slitsomt. Ikke det at jeg mister livslysten eller noe, men føler meg iblant så sliten at jeg nesten er emosjonelt nummen i korte perioder. Som jeg igjen tolker som depresjon.

Føler liksom at jeg mangler følelsen av trygghet. Som igjen gjør det verre å nyte livet fullt ut. Savner å ikke bekymre meg, å kunne leve her og nå i større grad.

Er dette her "mye" for alle og enhver, eller er jeg i ferd med å rote meg ned i depressivitet?

Hei!

Det kommer an på om du har barn eller ikke, har du barn har du ikke 10-11 timers dager, man har 8 pluss tiden det tar med lekser, aktiviteter til barna, og deres anliggender.( dette er ca) osv...

Er man enslig uten barn vil jeg mene du jobber et antall timer som er normalt å klare greit.

Siden du finner tid til trening, og det er bra, er det jo ikke rart at slike lange dager, med trening og mer jobb hjemme og middagslaging gjør en sliten, men jeg vet ikke /husker ikke om du har barn?

Jeg skjønner ikke at man frykter sykdom, man trenger ikke frykte sykdom, den kommer dessverre når den må. Jeg har vært plaget med øret mitt siden i sommer, jeg har ikke fryktet sykdom, når jeg nå endelig kom meg til lege og var sikker på at det var voks i øret, ble saken jo frustrerende da ørene er rene. Han sa jeg har øresus av andre grunner, nå håper jeg det skyldes virus og at det gir seg, jeg frykter ikke permanent tinnitus. Jeg mener man trenger ikke frykte noe før det er grunn.

Jeg håper du jobber lange dager for det er bra for alle mennesker, også at du slutter å bekymre deg, det er ikke farlig å bli sliten, det er bare ubehagelig.

Skrevet

Hei!

Glemte bekymring gjør en unødvendig sliten, grave et dypt hull i hagen så man blir sliten gir overskudd, det har jeg gjort, for jeg liker det bedre enn å løpe. Hullene trenger jeg og jeg liker gjøre meningsfulle aktiviteter.

Skrevet

Hei!

Det kommer an på om du har barn eller ikke, har du barn har du ikke 10-11 timers dager, man har 8 pluss tiden det tar med lekser, aktiviteter til barna, og deres anliggender.( dette er ca) osv...

Er man enslig uten barn vil jeg mene du jobber et antall timer som er normalt å klare greit.

Siden du finner tid til trening, og det er bra, er det jo ikke rart at slike lange dager, med trening og mer jobb hjemme og middagslaging gjør en sliten, men jeg vet ikke /husker ikke om du har barn?

Jeg skjønner ikke at man frykter sykdom, man trenger ikke frykte sykdom, den kommer dessverre når den må. Jeg har vært plaget med øret mitt siden i sommer, jeg har ikke fryktet sykdom, når jeg nå endelig kom meg til lege og var sikker på at det var voks i øret, ble saken jo frustrerende da ørene er rene. Han sa jeg har øresus av andre grunner, nå håper jeg det skyldes virus og at det gir seg, jeg frykter ikke permanent tinnitus. Jeg mener man trenger ikke frykte noe før det er grunn.

Jeg håper du jobber lange dager for det er bra for alle mennesker, også at du slutter å bekymre deg, det er ikke farlig å bli sliten, det er bare ubehagelig.

Tusen takk for godt svar :-)

Dette går bra. Er bare når jeg blir redd for slitenheten at det er et problem, hvis du skjønner.

Skrevet

Tusen takk for godt svar :-)

Dette går bra. Er bare når jeg blir redd for slitenheten at det er et problem, hvis du skjønner.

Hei!

Bare hyggelig!

Ok muligens jeg selv burde være redd for slitenheten, jeg har ikke tenkt på det sånn før.

Jeg blir sliten, og som min psykiater sier "du brenner kruttet i alle ender, og med så mye krutt, det går ikke".

Hun er av den oppfatning at jeg orker mer enn de fleste, det er jeg ikke enig med henne i, men jeg vet at jeg ikke finner noen glede ved å ikke arbeide, særlig når jeg feks blir lei meg, da jobber jeg mer.

Men jeg forstår ikke at du er redd for slitenheten, jeg forstår at det er ubehagelig, men jeg er selv ikke redd før noe inntreffer. Men det ville kanskje vært bra å være litt forutseende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...