miakami Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 jeg har sånn kaos i hodet etter en mani jeg hadde for ett år siden at det ødelegger livet mitt. jeg har invitert på et par dater, men kan ikke dra på de, fordi jeg må ligge i senga hele dagen da jeg har sånn kaos i hodet. Kanskje jeg ikke er optimalt medisinert. Det er ikke tanker, det er liksom selve hjernen, den er som gele også er det et eller annet som går for fort der inne så jeg må legge meg ned å slappe av... det hjelper forsåvidt ikke. håpløst.... 0 Siter
frosken Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 jeg har sånn kaos i hodet etter en mani jeg hadde for ett år siden at det ødelegger livet mitt. jeg har invitert på et par dater, men kan ikke dra på de, fordi jeg må ligge i senga hele dagen da jeg har sånn kaos i hodet. Kanskje jeg ikke er optimalt medisinert. Det er ikke tanker, det er liksom selve hjernen, den er som gele også er det et eller annet som går for fort der inne så jeg må legge meg ned å slappe av... det hjelper forsåvidt ikke. håpløst.... Siden det er ett år siden du var dårlig, så hadde jeg forventet at du skulle være mer "deg selv" igjen. Synes du skal si tydelig fra til din psykiater om at du fungerer dårlig fortsatt og spørre om det er noen tiltak dere kan iverksette. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg tror ikke du kan være optimalt medisinert. Hva bruker du i dag, og hva har du brukt siden siste mani? 0 Siter
miakami Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter Skrevet 26. oktober 2013 Jeg bruker litium og abilfy 10 mg. 15 mg var bedre for hodet, men fikk bivirkninger, så jeg går sånn halveis. Under og etter manien gikk jeg på cisordinol depot. Kanskje jeg burde gå tilbake til det. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. oktober 2013 Skrevet 26. oktober 2013 Jeg bruker litium og abilfy 10 mg. 15 mg var bedre for hodet, men fikk bivirkninger, så jeg går sånn halveis. Under og etter manien gikk jeg på cisordinol depot. Kanskje jeg burde gå tilbake til det. Litiumkonsentrasjonen bør være 0,6-0,8. Kanskje bør du velge noe annet enn Abilify. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.