Gjest Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 Hei, Jeg har helt siden jeg var liten hatt problemer med å sove hele natten når jeg sover i et rom som blir helt svart. Noen ganger hender det at jeg i forbindelse med et mareritt tror at jeg er stengt inne et spesielt sted, og gjør alt for å komme meg ut. Det er også andre ganger, hvor jeg kan føle at jeg må ha litt lys, bare for å vite hvordan jeg kommer meg ut av situasjonen. Hvis jeg for eksempel går inn i et rom, lukker døren og skrur av lyset, så føler jeg at jeg ikke har kontroll og at jeg ikke skal komme meg ut. Dette er det som skjer om nettene også. Jeg vet hva det skyldes, men spørsmålet mitt er bare hvilke behandlingsmetoder som kan brukes i forhold til dette? Bare for å kunne slippe å be om å ha på lyset eller ha litt lys inne på rommet når jeg sover borte. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 25. oktober 2013 Skrevet 25. oktober 2013 To muligheter: - Gradivs trene på å sove med mer og mer mørke hjemme til problemet forhåpentlig og antagelig forsvinner. For å få til dette må du åpenbart holde ut noe ubehag i en periode. - Be om innsovningstabletter — f.eks. Stilnoct — de (formodentlig få) gangene du skal sove borte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.