Gjest heiko Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 de er på parti mot meg mamma og legen og politiet........alle er etter meg, jeg har ingen må være alene mot alle alltid! skal til et annet sted i morgen de sier jeg må det for alle er så snille mot meg derfor låser de meg inne i helvetesparadiset deres, jeg hater alle sammen, dr. Dahl må hjelpe meg så jeg kan komme fri, blir det rettsak også nå? de stikker de ekle øynene sine inni meg, reimer meg fast og sier kjære skatten! ...og stemmen ler sammen med dem sier til meg at mamma er det verd å drepe sier jeg skal få være helt i fred da? jeg vil ikke ha den livsgaven som fulgte med all løgnen om himmelfrelseren de skjærer han ut Jesus av Maria, min Søstervenn ..stemmen sier alt er min skyld og fuglen hvisker det til meg når den kommer til meg utenfor vinduet mitt dø, min venn, derfor vil jeg det skisofren, sier de og ler av meg i krokene vakten SER på meg hvor mange ganger? er det lov å ikke få gå ute i begrensningen? Svar da dr. Nilsen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39518-de-er-p%C3%A5-parti/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg forstår av innlegget ditt at du er tvangsinnlagt. Alle psykiatriske avdelinger har en Kontrollkommisjon. Du kan klage på innleggelsen til denne kommisjonen. Personalet vil hjelpe deg med å skrive og sende klagen. Klagen trenger ikke å være et omfattende dokument. Det er nok at du skriver: "Til Kontrollkommisjonen Jeg vil ikke være innlagt. Hilsen heiko" PS. Jeg ser at du har hyppig tilgang til internett. Det synes jeg vitner om at du er på en fin avdeling med betydelig åpenhet, også for de tvangsinnlagte. DS. PS II. Dine foreldre har sikkert fått deg innlagt fordi de mener du er syk, og at du trenger behandling selv om du selv ikke oppfatter deg som syk. DS. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39518-de-er-p%C3%A5-parti/#findComment-149215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magna Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Jeg forstår av innlegget ditt at du er tvangsinnlagt. Alle psykiatriske avdelinger har en Kontrollkommisjon. Du kan klage på innleggelsen til denne kommisjonen. Personalet vil hjelpe deg med å skrive og sende klagen. Klagen trenger ikke å være et omfattende dokument. Det er nok at du skriver: "Til Kontrollkommisjonen Jeg vil ikke være innlagt. Hilsen heiko" PS. Jeg ser at du har hyppig tilgang til internett. Det synes jeg vitner om at du er på en fin avdeling med betydelig åpenhet, også for de tvangsinnlagte. DS. PS II. Dine foreldre har sikkert fått deg innlagt fordi de mener du er syk, og at du trenger behandling selv om du selv ikke oppfatter deg som syk. DS. Hei heiko. Det er sant som NHD skriver at du får hjelp. Du får hjelp til ikke å bli forfulgt. Du får hjelp til å få det bedre med deg selv. Mor vil deg vel, det skjønner du innerst inne. Hun er glad i deg. Vi som skriver her på forum får hjelp slik du får... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39518-de-er-p%C3%A5-parti/#findComment-149225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heiko Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Hei heiko. Det er sant som NHD skriver at du får hjelp. Du får hjelp til ikke å bli forfulgt. Du får hjelp til å få det bedre med deg selv. Mor vil deg vel, det skjønner du innerst inne. Hun er glad i deg. Vi som skriver her på forum får hjelp slik du får... det er ikke friskhet med leponex, det er kontroll de kunne vært her selv hva skal jeg her for? kontrollkommisjonen er sikkert ikke friskhet det heller mamma er ikke mamma lenger, det er forskuddsikkert! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/39518-de-er-p%C3%A5-parti/#findComment-149236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.