Gjest Skrevet 26. oktober 2013 Skrevet 26. oktober 2013 Tenk positive tanker Bruk positive ord Gjør positive handlinger Og det positive gror Jeg har tenkt litt på dette sitatet. Det er ikke så lett å gjøre når du er deprimert, men jeg tror likevel det er viktig å ta med seg. Spesielt når vi er i ferd med å grave oss ned i elendighet. 0 Siter
Gjest Skrevet 26. oktober 2013 Skrevet 26. oktober 2013 Tenk positive tanker Bruk positive ord Gjør positive handlinger Og det positive gror Jeg har tenkt litt på dette sitatet. Det er ikke så lett å gjøre når du er deprimert, men jeg tror likevel det er viktig å ta med seg. Spesielt når vi er i ferd med å grave oss ned i elendighet. Tror det er kjempeviktig har selv erfaring med dette og vil på det sterkeste anbefale andre å prøve det også 0 Siter
mammanito Skrevet 26. oktober 2013 Skrevet 26. oktober 2013 Tenk positive tanker Bruk positive ord Gjør positive handlinger Og det positive gror Jeg har tenkt litt på dette sitatet. Det er ikke så lett å gjøre når du er deprimert, men jeg tror likevel det er viktig å ta med seg. Spesielt når vi er i ferd med å grave oss ned i elendighet. Veldig viktig, men skjønner godt det er vanskelig når man er svært nedfor... Viktig å ikke gjemme seg bort heller, man får energi av å snakke med positive mennesker, å tillate seg å le, men viktig å få ut følelsene og.... Å gjemme seg bort litt, gråte ut, tenke ut alle disse negative tankene, få det ut av systemet, skrive dagbok, betro seg til en venn eller hva som helst, og gråte ut.... og så sove... hvile seg.... Og så prøve å ta seg sammen, besøke noen, oppsøke noen, har man ikke mulighet til det - bare det å chatte/skrive på et forum, møte positive mennesker der som kan få deg til å trekke på smilebåndet hjelper, se en komedie.... Smil, selv om du egentlig er lei deg, for det sender positive impulser til hodet Smil, uansett hvor trist du er.... og prøv å tenke på andre ting enn alt det triste. Og er det for tungt - det er ikke noe nederlag å søke hjelp 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. oktober 2013 Skrevet 26. oktober 2013 Tenk positive tanker Bruk positive ord Gjør positive handlinger Og det positive gror Jeg har tenkt litt på dette sitatet. Det er ikke så lett å gjøre når du er deprimert, men jeg tror likevel det er viktig å ta med seg. Spesielt når vi er i ferd med å grave oss ned i elendighet. Alltid viktig å se etter det positive, og det finnes alltid og 0 Siter
Gjest Skrevet 26. oktober 2013 Skrevet 26. oktober 2013 Veldig viktig, men skjønner godt det er vanskelig når man er svært nedfor... Viktig å ikke gjemme seg bort heller, man får energi av å snakke med positive mennesker, å tillate seg å le, men viktig å få ut følelsene og.... Å gjemme seg bort litt, gråte ut, tenke ut alle disse negative tankene, få det ut av systemet, skrive dagbok, betro seg til en venn eller hva som helst, og gråte ut.... og så sove... hvile seg.... Og så prøve å ta seg sammen, besøke noen, oppsøke noen, har man ikke mulighet til det - bare det å chatte/skrive på et forum, møte positive mennesker der som kan få deg til å trekke på smilebåndet hjelper, se en komedie.... Smil, selv om du egentlig er lei deg, for det sender positive impulser til hodet Smil, uansett hvor trist du er.... og prøv å tenke på andre ting enn alt det triste. Og er det for tungt - det er ikke noe nederlag å søke hjelp Enig. Vi skal ikke sope alt det negative og vonde under teppet som om det aldri har vært, men vi må heller ikke grave oss ned i det. Det er lett å tenke positivt når du har det bra. Men det er en større utfordring når du ikke har det bra. Da har jeg lett for å bli irritert når jeg hører slike kommentarer. Det er ikke så lett. Men hver positiv tanke du klarer å tenke, er likevel med på å trekke deg oppover. Mens hver negativ tanke er med på å trekke deg nedover. 0 Siter
Nycora Skrevet 26. oktober 2013 Skrevet 26. oktober 2013 Tenk positive tanker Bruk positive ord Gjør positive handlinger Og det positive gror Jeg har tenkt litt på dette sitatet. Det er ikke så lett å gjøre når du er deprimert, men jeg tror likevel det er viktig å ta med seg. Spesielt når vi er i ferd med å grave oss ned i elendighet. Veldig viktig å huske på dette. Jeg har en liste liggende hjemme over positive ting i livet mitt. De er jo der, bare det at når man er deprimert nok så føler man at man blir en belastning. Uansett hva man tenker så blir det snudd til noe negativt. Uansett er det nok viktig å mate hjernen med positive ting, tror depresjonen snur raskere da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.