Nycora Skrevet 28. oktober 2013 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg lovte vel at jeg skulle komme tilbake ang fortsatt virkning av ldn. Nå vet jeg virkelig ikke lenger. Jeg er deprimert, veldig sliten, panikkangst og sover veldig mye... Igjen. Da vet jeg egentlig ikke hva som er så positivt lenger? Leste litt om denne medisinen ang depresjon. Noen føler den hjelper, noe jeg gjorde også i tre måneder. Andre sier de har blitt deprimerte etter å ha startet med denne medisinen. Så nå lurer jeg på om det er fornuftig med et opphold for å se hvordan jeg blir da. Jeg er så deprimert og syk nå at jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de nærmeste dagene. Tror du det kan være ldn som gjør meg så syk? 0 Siter
Gjest Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Synd du ikke har fått svar på din oppdatering, det kan jo hende det kommer senere også. Der er også synd at du ikke har det bra. Det virket jo som en vidundermedisin også Jeg foreslår at du tar det opp med legen din, slik at dere sammen finner ut av dette. Ønsker deg god bedring 0 Siter
Nycora Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Skrevet 29. oktober 2013 Synd du ikke har fått svar på din oppdatering, det kan jo hende det kommer senere også. Der er også synd at du ikke har det bra. Det virket jo som en vidundermedisin også Jeg foreslår at du tar det opp med legen din, slik at dere sammen finner ut av dette. Ønsker deg god bedring Takk for det :-). Tror nok fortsatt ldn kan være bra for diverse autonome sykdommer. Må kanskje se i øynene at dessverre så var det nok en frisk periode jeg hadde i sommer, og kanskje ikke ldn som forårsaket dette. Ihvertfall greide ikke denne medisinen å holde meg frisk når jeg igjen fikk diverse utfordringer rundt meg. Jeg har søkt hjelp for en stund siden, sitter og tenker på hva som egentlig kan hjelpe meg? Har hatt terapi i veldig mange år, prøvd ut nesten alt av medisiner. Merker jeg er i en prosess hvor alt går nedover og nedover. Jeg greier ikke å glede meg over noe, ser at de fleste har det bra, det er meg det er noe galt med. Føler jeg står i veien for at familien skal få lov å glede seg og leve livet sitt. Jeg må snakke med psykologen min idag, tror jeg. Dette går i feil retning. Takk for at du svarte, håper du har en bra dag. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Tror jeg ville snakket med psykologen og diskutert hva du har prøvd av behandling og hva som evt ikke er prøvd. Gjort en evaluering. Snakk med psykologen din og si at det går nedover. Jeg har også lagt merke til det.. Jeg har det egentlig bra, men sliter mye med nakken og skuldrene for tiden. Er redd for at det snart blir sykemelding på meg, jeg har tidligere ikke slitt på jobben som jeg har gjort de to siste ukene, og jeg liker ikke denne utviklingen. 0 Siter
Nycora Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Skrevet 29. oktober 2013 Uffda, ikke godt å ha smerter hele tiden. Har du fysioterapeut eller noen som kan hjelpe deg? Når det gjelder meg så er det nok ikke særlig konstruktivt å sitte på nettet akkurat nå. Denne sykdommen er ganske "farlig" når det går nedover som nå. Lett å tenke at ingenting hjelper uansett. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Dette bekrefter vel det jeg tror mest på. Ldn har ingen effekt ut over den vanlige placeoeffekten. På den annen side tror jeg ikke den har noen bivirkninger heller. Derfor er det ikke avgjørende om du slutter eller ikke. Prinsippielt mener jeg at en skal slutte med medisiner som ikke har virkning. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Dette bekrefter vel det jeg tror mest på. Ldn har ingen effekt ut over den vanlige placeoeffekten. På den annen side tror jeg ikke den har noen bivirkninger heller. Derfor er det ikke avgjørende om du slutter eller ikke. Prinsippielt mener jeg at en skal slutte med medisiner som ikke har virkning. Hvordan virker egentlig placeboeffekt? Er det innbilning, eller hva? 0 Siter
Gjest Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Uffda, ikke godt å ha smerter hele tiden. Har du fysioterapeut eller noen som kan hjelpe deg? Når det gjelder meg så er det nok ikke særlig konstruktivt å sitte på nettet akkurat nå. Denne sykdommen er ganske "farlig" når det går nedover som nå. Lett å tenke at ingenting hjelper uansett. Kan jeg spørre hvilken sykdom du har (du trenger ikke svare)? Jeg husker godt hvor bra du hadde det ja.. Jeg av legen om henvisning til fysio men han ville ikke gi meg det. Han sverger bare til naprapat. Jeg lurer på om jeg må starte på et treningssenter med styrketrening. Kjenner ei som har samme plager som meg der styrketrening hjelper henne veldig 0 Siter
Nycora Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Skrevet 29. oktober 2013 Dette bekrefter vel det jeg tror mest på. Ldn har ingen effekt ut over den vanlige placeoeffekten. På den annen side tror jeg ikke den har noen bivirkninger heller. Derfor er det ikke avgjørende om du slutter eller ikke. Prinsippielt mener jeg at en skal slutte med medisiner som ikke har virkning. Kan man ha placeboeffekt i tre måneder da? Lenge siden jeg har vært så frisk som jeg var i sommer. Da snakker jeg både fysisk og psykisk. Prøvde å øke ldn når jeg begynte å bli syk. Ble da så trett at jeg nesten falt i koma. Tror jeg kutter den ut en stund og ser hvordan det går. Har vel egentlig en bipolar sykdom å slite med. Mener wellbutrin skulle ta denne nedturen, men det ser litt vanskelig ut. Pilen peker i gal retning for tiden. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg er glad for at du fikk noen svar Lykke til hos psykologen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.