AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 Skrevet 28. oktober 2013 Kan jeg noen ganger bli fri fra denne diagnosen, er det håp for meg? Jeg har enda ikke fått noen diagnose, vet bare at det mest sannsynlig at det er dette jeg har. Jeg føler meg alltid mindre verdt enn andre mennesker. Jeg føler meg til bry, og at jeg ødelegger for andre hvis jeg deltar på sosiale sammenkomster. Synes også det er spesielt vanskelig med nær familie. Jeg er også redd for å snakke med behandleren min om dette, er redd for at hun skal gi meg opp hvis jeg blir diagnostisert. Forlater han meg da?, det er slik jeg tenker. Er det ikke så vanlig å stille personlighetsforstyrrelse som diagnose lenger?, og er det forventet at pasienten selv skal ta opp dette temaet ?, jeg sitter liksom bare å venter på at psykiateren skal stille diagnosen, men han sier ingen ting om det. Anonymous poster hash: f8c63...a61 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 Skrevet 28. oktober 2013 Det verste som skjer ved å bli diagnostisert er at du får riktig behandling og blir bedre. Anonymous poster hash: 9848d...9f7 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg svarer bare på den første setningen din, jeg, men JA Anonymous poster hash: b58b1...884 0 Siter
Gondor Skrevet 28. oktober 2013 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har denne diagnosen, men det blåser jeg lang marsj i. Det blir som med horoskop. Jo mer man leser om det, jo mer kjenner man seg igjen og i verste fall går og grunner på.Men jeg skal ikke bagatellisere. Hvis du mener du har denne pf, synes jeg du skal ta det opp med behandler. Hva slags terapi som da følger, vet jeg ikke. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 28. oktober 2013 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg har denne diagnosen, men det blåser jeg lang marsj i. Det blir som med horoskop. Jo mer man leser om det, jo mer kjenner man seg igjen og i verste fall går og grunner på. Men jeg skal ikke bagatellisere. Hvis du mener du har denne pf, synes jeg du skal ta det opp med behandler. Hva slags terapi som da følger, vet jeg ikke. Hei! Hvorfor trodde jeg du var bipolar? 0 Siter
slabbedask Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Jeg har denne diagnosen, men det blåser jeg lang marsj i. Det blir som med horoskop. Nei, det gjør det ikke. En diagnose gjør det lettere å sette iverk riktig behandling. 0 Siter
Gondor Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Hvorfor trodde jeg du var bipolar?Hei! Hvorfor trodde jeg du var bipolar?Jeg er bipolar, men jeg har fått slengt inn noen pf's for å ha det litt ekstra moro! 0 Siter
Gondor Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Nei, det gjør det ikke. En diagnose gjør det lettere å sette iverk riktig behandling.Som Tvilling er jeg et lufttegn så det blåser jeg fremdeles en lang marsj i. 0 Siter
Gjest Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Kan jeg noen ganger bli fri fra denne diagnosen, er det håp for meg? Jeg har enda ikke fått noen diagnose, vet bare at det mest sannsynlig at det er dette jeg har. Jeg føler meg alltid mindre verdt enn andre mennesker. Jeg føler meg til bry, og at jeg ødelegger for andre hvis jeg deltar på sosiale sammenkomster. Synes også det er spesielt vanskelig med nær familie. Jeg er også redd for å snakke med behandleren min om dette, er redd for at hun skal gi meg opp hvis jeg blir diagnostisert. Forlater han meg da?, det er slik jeg tenker. Er det ikke så vanlig å stille personlighetsforstyrrelse som diagnose lenger?, og er det forventet at pasienten selv skal ta opp dette temaet ?, jeg sitter liksom bare å venter på at psykiateren skal stille diagnosen, men han sier ingen ting om det. Anonymous poster hash: f8c63...a61 Jeg kan bare snakke for meg selv - jeg tror det er fullt mulig å bli kvitt den jeg er ikke helt i mål enda selv, men opplever god bedring og er jeg er blitt kvitt min sosiale angst (jeg hadde både unnvikende pf og sosial angst). Håper du åpner deg opp for din behandler og at du blir utredet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.