AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Hei! Er det sånn at å droppe p-piller for kvinner, kan resultere i et mer stabilt humør og bedre "psykisk helse?" Eller er påvirkningskraften helt marginal? Anonymous poster hash: 306ed...180 0 Siter
miakami Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Da jeg prøvde p-piller for første gang (Yasmin) så ble jeg kjempesyk! Jeg fikk angst, synsforstyrrelser, akutt depresjon, selvmordstanker, akutte latteranfall, ble sykt nærtagen, maktet ikke stå i kø pga sosial angst osv. De andre p-pillemerkene gikk helt bra! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 Ingen flere erfaringer å dele? Var det bra å kutte ut?Anonymous poster hash: 306ed...180 0 Siter
Mirabell Skrevet 1. november 2013 Skrevet 1. november 2013 Hei! Er det sånn at å droppe p-piller for kvinner, kan resultere i et mer stabilt humør og bedre "psykisk helse?" Eller er påvirkningskraften helt marginal? Anonymous poster hash: 306ed...180 Det er sikkert kjempestore individuelle forskjeller, men kvinner med PMS har i hvert fall ikke mer STABILT humør uten p-piller. 0 Siter
man Skrevet 2. november 2013 Skrevet 2. november 2013 Hormoner har meget sterk påvirkning på humøret, men en vet aldri i hvilken retning. Noen blir bedre på p-piller, noen andre blir verre. Slik er det også ved naturlige endringer i hormonnivået som ved graviditet, fødsel og overgangsalder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.