Gjest Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Du vet det sikkert selv, og er sikkert lei av å høre det, men sannheten er at aktivitet og frisk luft er det beste både for skuldre/ rygg og energinivå Har skjønt det ja I stedet for å late meg på sofaen i hele dag har jeg faktisk ryddet boden, kjørt på gjenvinningsstasjonen med rask, ryddet huset og vasket klær i tillegg til at jeg har vært en tur innom foreldrene mine. Jeg tenker å fortsette å være i aktivitet (dette er jo ikke aktiviteter i den forstand at det er trening/trim, men det var heller ikke egentlig poenget med denne tråden). Jeg har ikke fått noen tlf fra treningssenteret enda, så jeg skal innom der i morgen og snakke med de. Det er planen, og den skal gjennomføres 0 Siter
Kayia Skrevet 31. oktober 2013 Skrevet 31. oktober 2013 Har skjønt det ja I stedet for å late meg på sofaen i hele dag har jeg faktisk ryddet boden, kjørt på gjenvinningsstasjonen med rask, ryddet huset og vasket klær i tillegg til at jeg har vært en tur innom foreldrene mine. Jeg tenker å fortsette å være i aktivitet (dette er jo ikke aktiviteter i den forstand at det er trening/trim, men det var heller ikke egentlig poenget med denne tråden). Høres kjempebra ut - og så føler man seg så bra etter sånne raids. I tillegg "glemmer" man gjerne å kjenne så mye på kropslig smerte også, fordi fokus er rettet et annet sted.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.