Gå til innhold

Kort medisinopphold, fortsette på samme dose som tidligere eller må jeg trappe opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det riktig av meg å starte opp igjen på samme dose lamictal uten en kort opptrapping siden jeg nå vet jeg tåler den. Gikk tom sist torsdag, så i morgen som jeg får ny resept har det vel egentlig gått fem døgn helt uten inntak av lamictal, vil dette oppholdet være for lenge til at jeg ukritisk kan starte opp igjen på den døgndosen jeg stod på.

Anonymous poster hash: 7b0d2...440

Anonymous poster hash: 42318...da4
Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du er helt på kanten til å måtte starte helt på nytt. Jeg anbefaler halv dose i 5-7 dager før du går opp på vanlig dose.

I fremtiden sørger du for å få resept i god tid :-)

Skrevet

Tusen takk for svar, da gjør jeg som du foreslår.

Bruker å være tidlig ute, men denne gangen ble det dessverre litt rot med resepten og jeg klarer ikke å si i fra tydeligere og tidligere, noe jeg selvfølgelig burde gjort... :(  

Anonymous poster hash: 42318...da4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...