AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2013 Skrevet 29. oktober 2013 Er det riktig av meg å starte opp igjen på samme dose lamictal uten en kort opptrapping siden jeg nå vet jeg tåler den. Gikk tom sist torsdag, så i morgen som jeg får ny resept har det vel egentlig gått fem døgn helt uten inntak av lamictal, vil dette oppholdet være for lenge til at jeg ukritisk kan starte opp igjen på den døgndosen jeg stod på. Anonymous poster hash: 7b0d2...440 Anonymous poster hash: 42318...da4 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 Du er helt på kanten til å måtte starte helt på nytt. Jeg anbefaler halv dose i 5-7 dager før du går opp på vanlig dose. I fremtiden sørger du for å få resept i god tid :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 Skrevet 30. oktober 2013 Tusen takk for svar, da gjør jeg som du foreslår. Bruker å være tidlig ute, men denne gangen ble det dessverre litt rot med resepten og jeg klarer ikke å si i fra tydeligere og tidligere, noe jeg selvfølgelig burde gjort... Anonymous poster hash: 42318...da4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.