Gjest Anonym bruker Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Jeg har gått på Imovane - 7.5mg - mot søvnproblemer i flere år. Nå har det seg slik at nevnte medisin jeg får utskrevet av lege ikke virker mot mine søvnproblemer. Nå er jo det jo slik at hensikten faller bort når min lege skriver ut medsinen og at den dertil ikke har virkning relatert til problemet. Dette bør jeg ta opp min lege. Alikevel; er det noe du kan anbefale som noe bedre alternativt preparat mot søvn enn det jeg får? 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Tolvon eller Remeron! Fungerer godt for meg, og du kan ta det hver dag uten å bli avhengig. Eldre antidepressiva som gjør deg sløv og trøtt i lav dose, og så sover du dypere. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Seroquel virker bra på søvn for min del. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 1. Jeg håper du allerede har sluttet med Imovane. Ingen grunn til å bruke medisiner som ikke virker. 2. Andre har nevnt Tolvon, Remeron og Seroquel. Dette er alle gode alternativer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.