Gå til innhold

Hjernen min er stille men bisarre tanker. Ta opp med psykiater jeg går til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen tanker, men jeg får slike bisarre tanker avogtil innimellom. Foreksempel kan jeg tenke til bilder av ginormika. Og at ginormika kan høre meg og se når jeg er psykisk sjuk. Og så er det sån at gutter og ungdommer snakker om meg når jeg går forbi føler jeg. Jeg går på 80 mg fluoxetin og 7 mg abilify. Kan jeg bli innlagt for disse tankene? Jeg tør heller ikke å vise kroppen min til gutter med spesiell hårsveis. Ikke det at det er noe galt med gutter altså. Det er bare det at Frodo hårsveiser er et symbol på slank. Nå er spørsmålet, om jeg sier disse tankene til psykiateren jeg går til, kan jeg da bli lagt inn?

Skrevet

Og i tillegg tør jeg nesten ikke gå forbi Frodo plakaten fra to tårn uten å skjule vristene mine på håndene.

Skrevet

Hvorfor så redd for å bli lagt inn?

Tanker er aldri farlige men jeg synes innlegget ditt er noe usammenhengende og underlig. Om du hadde trengt en periode på sykehus eller ikke må nok legen din og du ta stilling til.

Synes absolutt du bør fortelle legen din om tankene dine. Hvis ikke er det jo vanskeligere å bli frisk

Skrevet

Hvorfor så redd for å bli lagt inn?

Tanker er aldri farlige men jeg synes innlegget ditt er noe usammenhengende og underlig. Om du hadde trengt en periode på sykehus eller ikke må nok legen din og du ta stilling til.

Synes absolutt du bør fortelle legen din om tankene dine. Hvis ikke er det jo vanskeligere å bli frisk

Jeg er redd for å bli lagt inn for det er så kjedelig og skummelt å ligge på et sted der det er andre syke mennesker som kan brøle om nettene. Det har jeg nemlig opplevd da jeg var innlagt på post 1.

Skrevet

Jeg liker ikke å vise luktesansen min til havhorisontene. Dette høres sikkert rart ut for dere, men jeg er redd horisonten for horisonten er et symbol på luktesansen.

Skrevet

HÆÆÆÆÆÆ??????

Jeg også synes dette var litt vanskelig å forstå. Tror kanskje dette er ulogiske tanker???

Skrevet

På en måte ønsker jeg å være syk. Jeg ønsker å ikke ha det bra. Men jeg er på tvangsmedisinering, men jeg håper på å kunne bli syk igjen. Jeg vil så gjerne bli syk. Jeg aner ikke hvorfor, bare det at ginormica kan passe på meg ekstra godt om jeg blir psykisk sjuk. Jeg skal til psykiater neste torsdag.

Skrevet

På en måte ønsker jeg å være syk. Jeg ønsker å ikke ha det bra. Men jeg er på tvangsmedisinering, men jeg håper på å kunne bli syk igjen. Jeg vil så gjerne bli syk. Jeg aner ikke hvorfor, bare det at ginormica kan passe på meg ekstra godt om jeg blir psykisk sjuk. Jeg skal til psykiater neste torsdag.

Å bli syk er ikke noe å trakte etter, det er bare jævlig.

Skrevet

tvangsmedisinert på en så liten dose?

Det var sån at hviss jeg ikke tok medisinene da jeg var innlagt så måtte jeg få abilify sprøyte. Og de sier at hvis jeg ikke tar medisinene kommer de med abilify sprøyta.

Skrevet

Jeg fikk cisordinolsprøyte, men bruker 15 mg abilify istedet nå. anbefales =) gjorde et hav av forskjell fra 10 mg som var et hav av forskjell fra å ikke bruke noe.

Skrevet

De andre sier at bildet på veggen ikke har sjel. Men for meg har det en sjel og det passer på meg. Spessielt da jeg pustet når jeg hadde psykose. Men jeg tror ikke på at jeg hadde det. Men hvis jeg hadde det passet ginormica på meg.

Skrevet

Det er ikke sån hele tiden, men opp og ned at jeg føler bildet har sjel.

Skrevet

Det er ikke sån hele tiden, men opp og ned at jeg føler bildet har sjel.

Jeg tror ikke det er noe poeng at du skriver om dine uvanlige tanker her på nettet, du blir neppe friskere av det. Snakk med din psykiater og andre som forsøker å hjelpe deg i stedet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...