Gjest Anonym bruker Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 Hei! Jeg kveles snart , føles sånn ut. Har lenge slitt med angst, var hos psykolog i vinter og fikk diagnosen agorafobi og sosialangst, alt ble veldig bra. Men nå er jeg tilbake i samme mønster.. Bare denne gang har jeg begynt med tabletter, ikke noe skumle tabletter ( c vitamin). Å gå ut, på butikker er blidd et slit igjen, er det mye folk, snur jeg heller. Er blidd veldig irritert og stresset for tiden, prikker i kroppen, ofte svimmel. Hva bør jeg gjøre? Vente å se om det går over ? Idag har det ikke vært noe bra spist fra i 3 tiden til 9 i kveld mellom 80-90 cvitaminer. Bare stengt meg inne hjemme 0 Siter
ISW Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Kan jeg spørre hvorfor du spiser 80-90 C-vitamintabletter? Det hjelper ikke mot angst og kan i lengden være veldig farlig. Oppsøk fastlegen din og få effektiv hjelp. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Kutt ut vitaminer ut over 2 tabletter per døgn. Det har ingen effekt på angst. Oppsøk fastlegen. Sosial angst bør behandles med psykoterapi og medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.