Gå til innhold

Ekspertsvar

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når andre brukere enn meg svarer så godt og utfyllende at jeg ikke har noe å tilføye, kan jeg merke disse svarene som "ekspertsvar".

Det betyr altså at jeg går god for svarene og mener at de er minst like gode som et svar jeg kunne ha produsert.

Håper dette er oppklarende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smart! :)

Enig. Og veldig greit at han skrev et eget innlegg om dette som jeg håper blir klistret slik at alle inkl evt nye brukere også blir gjort oppmerksomme på det.

Cool Verbatim
Skrevet

Flott tiltak da! Da blir jo folk oppfordret til å gjøre det bedre. Altså bli mer som NHD. Hvilket må være en god ting, han er jo en stor mann.

Skrevet

Flott tiltak da! Da blir jo folk oppfordret til å gjøre det bedre. Altså bli mer som NHD. Hvilket må være en god ting, han er jo en stor mann.

Hva mener du...?

Skrevet

NHD er vel bare en vanlig person slik som oss andre.  Men han er dyktig, har mye kunnskap og har en høy stilling. Ved å få merket innlegg med fagsvar, så  ville jeg følt at jeg hadde gitt et bra svar, slik som når jeg gikk på skolen og fikk alt rett i en oppgave. Jeg synes det er en bra måte å gjøre det på, så kan vi se når svar fra andre også er godkjente som fagsvar.

Skrevet

NHD er vel bare en vanlig person slik som oss andre.  Men han er dyktig, har mye kunnskap og har en høy stilling. Ved å få merket innlegg med fagsvar, så  ville jeg følt at jeg hadde gitt et bra svar, slik som når jeg gikk på skolen og fikk alt rett i en oppgave. Jeg synes det er en bra måte å gjøre det på, så kan vi se når svar fra andre også er godkjente som fagsvar.

Enig. Bra tiltak :)

Cool Verbatim
Skrevet

Hehehe, bra det ikke bare er jeg som forstår ironi!  :lol:

Skrevet

Når andre brukere enn meg svarer så godt og utfyllende at jeg ikke har noe å tilføye, kan jeg merke disse svarene som "ekspertsvar".

Det betyr altså at jeg går god for svarene og mener at de er minst like gode som et svar jeg kunne ha produsert.

Håper dette er oppklarende.

I de tråder du svarer som ikke er merket som ekspertsvar (feks denne) - har det egentlig noen betydning (det er vel like mye fagsvar)?

Har bare lurt litt på det..

Skrevet (endret)

Jeg syns egentlig bare det blir rotete og innebærer en sammenblanding blanding av roller jeg. Det er jo ikke bare innen eget fagfelt enkelte svar har blitt "verifisert" på denne måten heller.

Endret av Kayia
Skrevet

Jeg syns egentlig bare det blir rotete og innebærer en sammenblanding blanding av roller jeg. Det er jo ikke bare innen eget fagfelt enkelte svar har blitt "verifisert" på denne måten heller.

De som får denne rollen er heldig, kjenner jeg blir litt misunnelig :) men jeg synes det er helt greit at dette blir gjort, det er jo sikkert tidsbesparende for nhd også..

Utover det synes jeg det er dumt at denne tråden ikke blir klistret, i allefall nhd sitt innlegg. Tråden forsvinner jo raskt og de som ikke ser tråden samt nye brukere vil jo kanskje også lure. Men da får ledelsen evt bare gjenta svaret, legger meg ikke mer borti det :)

Skrevet

I de tråder du svarer som ikke er merket som ekspertsvar (feks denne) - har det egentlig noen betydning (det er vel like mye fagsvar)?

Har bare lurt litt på det..

Det merkes ikke med Ekspertsvar om jeg starter tråden selv.

Skrevet (endret)

Det merkes ikke med Ekspertsvar om jeg starter tråden selv.

Jeg tenkte mest på andre tråder jeg mener å ha sett som ikke er merket (der du har svart), men tar sikkert feil.

Ser nå at jeg husker riktig. Et eks er tråden om sisialangst og medisinering.

Beklager om jeg legger meg borti noe jeg ikke har noe med. Mener bare å gjøre deg obs på det hvis det er av betydning..

Endret av hww
Skrevet

Dette er jo i og for seg greit nok. Men la oss si jeg stiller ett spørsmål merket til deg. Når jeg da kommer tilbake kanskje 1-2timer senere og ser det er f.eks 10 svar, og tråden er merket med ekspertsvar. Og svaret ikke er fra deg, hvordan kan jeg da vite hvilke av disse 10 svarene som er "ekspertsvaret"?

Skrevet

Dette er jo i og for seg greit nok. Men la oss si jeg stiller ett spørsmål merket til deg. Når jeg da kommer tilbake kanskje 1-2timer senere og ser det er f.eks 10 svar, og tråden er merket med ekspertsvar. Og svaret ikke er fra deg, hvordan kan jeg da vite hvilke av disse 10 svarene som er "ekspertsvaret"?

Ekspertsvaret har en lysegrønn bakgrunn.

Skrevet

Ekspertsvaret har en lysegrønn bakgrunn.

Aha.. ok, men da er jo alt bare gullebra det.  :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...