Gjest Anonym bruker Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Kjære doktor Jeg befinner meg for tiden i utlandet på utveksling, siste året på en mastergrad. Jeg har siden september slitt med en følelse av å ha nådd bunnen. Jeg orker ingenting, vil ingenting, vil helst ligge med øynene igjen i min egen seng. Ingenting er gøy, er plaget med en konstant dårlig samvittighet om "å ikke gjøre nok", og tanker om at det ikke finnes verken en plass for meg i samfunnet eller i verden. Er det noe jeg kan gjøre? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 1.Skaff deg profesjonell hjelp. 2.Aldri gi opp Anonymous poster hash: e20e6...708 0 Siter
frosken Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Jeg antar at du har en helseforsikring som også vil dekke evt. behandling hos psykolog. Jeg ville ha sjekket ut hvilke muligheter det er for samtalebehandling, sannsynligvis må du først til lege, men dette antar jeg at forsikringsselskapet ditt har en formening om.Enkelte læresteder har også egne rådgivere ansatt som er gode på å støtte studenter gjennom vanskelige faser. Jeg kjenner folk som har studert i både Australia og USA som har fått svært god coaching av rådgivere ansatt på skolen.Du bør skaffe deg noen å snakke med snarest sånn at du ikke blir altfor forsinket mht studieprogresjon. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. november 2013 Skrevet 6. november 2013 Du kan oppsøke en lege for hjelp. Det enkleste i denne situasjonen er nok å bruke antidepressiva. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.