Gå til innhold

Slutte på AP

Anbefalte innlegg

xxløvetannxx
Skrevet

Jeg har fått for meg at jeg skal slutte med depotmedisinen min for å få en sjanse til å gå ned i vekt. Er veldig overvektig og det plager meg veldig. Har lagt om livsstil, trener, prøvd lavkarbo... ingenting fungerer.

Jeg tar 150 mg cisordinol depot hver tiende dag, samt 50 mg solian daglig.

Er det så enkelt å slutte på dette som å ikke ta sprøyta mer eller må den trappes ned?

xxløvetannxx
Skrevet

Da har jeg offisielt sluttet på ap. Så da lurer jeg litt på hvor lang tid det tar før jeg er "ren". Fikk 150mg forrige onsdag.

Skrevet

Da har jeg offisielt sluttet på ap. Så da lurer jeg litt på hvor lang tid det tar før jeg er "ren". Fikk 150mg forrige onsdag.

Det kan ta flere måneder. Er du ikke redd for å bli syk?

xxløvetannxx
Skrevet

Det kan ta flere måneder. Er du ikke redd for å bli syk?

Jeg har vært syk så lenge jeg kan huske, så det er ikke skummelt i det hele tatt. Nå har jeg bestemt meg for å være frisk.

Skrevet

Jeg har vært syk så lenge jeg kan huske, så det er ikke skummelt i det hele tatt. Nå har jeg bestemt meg for å være frisk.

Ok, håper du holder deg frisk da. Har bestemt meg for det mange ganger jeg og, så blir jeg skuffa. Men har en drøm om å klare meg uten jeg og, så forstår deg.

Skrevet

Jeg holdt opp med ap i et halvt år, og til slutt skar det seg fullstendig. Sannheten er at jeg fløy høyt der oppe i min egen fantasiverden i lang tid, før det virkelig smalt. Nå har jeg begynt igjen og føler meg mye bedre. Jeg skjønner det med vekt, men føler du deg ikke bedre når du står på ap? Kan du gå ned i dose? Det er en annen tråd her inne om overvekt og medisiner. Jeg oppfordrer deg til å lese den.

xxløvetannxx
Skrevet

Jeg holdt opp med ap i et halvt år, og til slutt skar det seg fullstendig. Sannheten er at jeg fløy høyt der oppe i min egen fantasiverden i lang tid, før det virkelig smalt. Nå har jeg begynt igjen og føler meg mye bedre. Jeg skjønner det med vekt, men føler du deg ikke bedre når du står på ap? Kan du gå ned i dose? Det er en annen tråd her inne om overvekt og medisiner. Jeg oppfordrer deg til å lese den.

Vet du,jeg har følt meg fanget. Fanget i et medisinhelvete. Nå er jeg fri og satser på at jeg holder meg stabil.

Jeg skal ha samtale med lege to ganger i mnd og har tett kontakt med psyk.sykepleier. Skulle dette mot formodning skjære seg, vil det bli plukket opp.

Jeg har lenge tenkt at jeg må følge mine egne ønsker for tilværelsen...og når jeg nå realiserer meg selv, føler jeg meg på topp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...