AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 Skrevet 7. november 2013 Om et halvt års tid skal jeg være forlover for en venn og holde tale for 100 personer. På jobb har jeg ikke noen store problemer med å holde presentasjoner, men å holde tale, DET har jeg aldri gjort, og jeg VET at jeg kommer til å freake. Men jeg har hørt at betablokkere skal fjerne denne frykten og at dette brukes av folk som sliter med dette. Er dette mulig å få tak i uten resept, eller er legene villige til å skrive ut en slik resept? Anonymous poster hash: 1619e...7c5 0 Siter
laban Skrevet 8. november 2013 Skrevet 8. november 2013 Det finnes forskjellige typer, alle er reseptbelagt. Det er ingen hemmelighet at de har denne virkningen, så du kan evt. spørre legen om du kan prøve en enkelt gang.Du finner masse stoff om dette hvis du søker på nettet.Det finnes sikkert muligheter uten resept også, men sånt er jeg lykkelig uvitende om og ikke innstilt på å søke etter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.