Gå til innhold

De ser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sån at Frodo på plakaten kan se håndleddet mitt som stikker litt ut fordi jeg har litt tynne armer, og at ginormica bildene passer på meg. Er dette noe jeg ikke trenger å ta opp med psykiateren, eller er det alvorligt? Jeg har vært lagt inn tidligere i år i 3 døgn for mamma forlangte innleggelse. Kan jeg bli lagt inn for disse fantasiene/tankene også? Og jeg klarer ikke å la være å tenke på og ønske at jeg var influensasyk eller psykisk sjuk, for om jeg er psykisk sjuk så passer ginormica på meg, og om jeg har influensa så passer king julien på meg. Disse tankene går av og på.

Skrevet

Mamma sier at jeg er spinn hakka gal.

Skrevet

Hvorfor skriver du om dette her? Jeg synes du skal diskutere det med de som kjenner deg i RL.

Skrevet

Hvorfor skriver du om dette her? Jeg synes du skal diskutere det med de som kjenner deg i RL.

Ok. Hva er RL?

Skrevet

Ok. Hva er RL?

RL betyr real life, dvs. det motsatte av nettet. Jeg mener du skal snakke med de som kjenner deg i hverdagen, sånn som foreldrene dine, de som jobber der du bor og din psykiater osv.

Skrevet

RL betyr real life, dvs. det motsatte av nettet. Jeg mener du skal snakke med de som kjenner deg i hverdagen, sånn som foreldrene dine, de som jobber der du bor og din psykiater osv.

Ok. Jeg snakket med mamma i dag og hun sier at jeg ikke er god i hodet og at jeg bare blir verre og verre med årene som går. Jeg skal til psykiater 14 november. Og hovedkontakten min mener jeg trenger mer hjelp, men jeg ønsker også å bli syk igjen. Da var jeg nemlig i min egen verden.

Skrevet

Ja, fortell allt til psykiateren, og gjør som han sier / ta de pillene han sier du skal ta

Skrevet

Ok. Jeg snakket med mamma i dag og hun sier at jeg ikke er god i hodet og at jeg bare blir verre og verre med årene som går. Jeg skal til psykiater 14 november. Og hovedkontakten min mener jeg trenger mer hjelp, men jeg ønsker også å bli syk igjen. Da var jeg nemlig i min egen verden.

Derfor er det viktig at både du - og de som kjenner deg godt - sørger for å fortelle psykiateren om hvordan du har, inklusive ditt ønske om å bli syk igjen. Da kan dere sammen finne ut av hva som er de beste løsningene.

Mesteparten av det du skriver her inne gir inntrykk av at du er forvirret, men det å forfølge de særeste tankene er kanskje noe av det du beskriver når du sier at du også kunne ønske å bli syk igjen. Vi her inne kan ikke hjelpe deg noe særlig, men du kan få god hjelp av psykiateren og personalet som jobber der du bor.

Skrevet

Ok. Takk for tips. Jeg skal snakke med personalet mitt og psykiateren. I tillegg har jeg glemt å si at jeg også avogtil får "kaste ting på tven" tanker om det går noe jeg liker/ikke liker på tv. Men jeg vil ikke kaste ting på tven for jeg er så glad i tven.

Skrevet

Ja, fortell allt til psykiateren, og gjør som han sier / ta de pillene han sier du skal ta

Ok. Jeg skal gjøre hva han sier. Jeg går allerede på fluoxetin og 10 mg abilify.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...