Gå til innhold

sover ikke....

Anbefalte innlegg

Frøken hmm..
Skrevet

Lurer litt på hvor lenge man kan gå uten søvn.

Har ikke sovet på to døgn.

Drikker alkohol, og det har vært lite mat. hvis det har noe å si da!?

Skrevet

Du har ganske mange dager igjen før du dør, men du får noen andre problemer før den tid, så hvis du ikke får sovet innen et par dager ville jeg tatt kontakt med lege

Frøken hmm..
Skrevet

Er ikke redd for å dø. men har følt meg litt svevende og ut av kroppen opplevelse, ser meg selv på en måte! vanskelig å forklare.. Og så blir alt som vanlig igjen. Og så skjer det igjen, helt merkelig. 

Skrevet

Dete eneste jeg følte de gangene jeg ha gått 2 døgn uten søvn , var at jeg var veldig trøtt, men det er nok forskjellig for alle (har aldri klart mer enn 2 døgn før jeg sovnet)

Frøken hmm..
Skrevet

Har klart over 3 døgn, og da følte jeg ikke at jeg var meg selv,og fikk også høre d fra psyk, og de "tvang" i meg medisiner jeg egentlig ikke ville ha, slik at jeg skulle roe ned og sove... 

Skrevet

Ja det er ikke sunt verken fysisk eller psykisk, så du bør prøve å gjøre det du kan for å roe deg selv ned og sovne så de slipper å tvinge deg i søvn, men skjønner at det kan være vanskelig da 

Frøken hmm..
Skrevet

Jeg tenker litt at hvis jeg drikker og ikke sover så er jeg mindre redd visse ting.

Nå har ikke jeg valgt å ikke sove, har virkelig prøvd. men nå føler jeg at jeg bare kan være våken, hvertfall så lenge jjeg har alkohol i huset. 

Skrevet

Ta influensa vaksine! Etter at jeg tok den for to døgn siden har jeg sovet ti timer pr natt. Dette er bare ment som et litt morsomt svar, kimser ikke av ditt problem!

Skrevet

Frøken hmm.., on 09 Nov 2013 - 00:00, said:

Hva prøver du å oppnå gjennom alkohol, lite mat og lite søvn? Anonymous poster hash: c6394...f9d
Frøken hmm..
Skrevet

prøvr ikke oppnå noe. lbitt slik bare. trodde jeg bl mindr redd, men jeg har aldri vært så paranoid som nå. 

Skrevet

Frøken hmm.., on 09 Nov 2013 - 12:38, said:

prøvr ikke oppnå noe. lbitt slik bare. trodde jeg bl mindr redd, men jeg har aldri vært så paranoid som nå.

Folk flest ville vel ha forsøkt å holde seg unna alkohol, spise rimelig greit og forsøke å sove. Hvis man så fortsatt ikke får sove, så vil fastlegen kunne hjelpe med ikke-vanedannende medisiner som gir søvn. Anonymous poster hash: c6394...f9d
Frøken hmm..
Skrevet

Folk flest ville vel ha forsøkt å holde seg unna alkohol, spise rimelig greit og forsøke å sove. Hvis man så fortsatt ikke får sove, så vil fastlegen kunne hjelpe med ikke-vanedannende medisiner som gir søvn.

ja, men nå er jeg så gira og redd ,så jeg tør ike prøve å sove en gang. kan ikke lege, di liker meg ikke

ette jeg ble mer og mer  redd, tok jeg  metamina piller hjalp dårlig, er gira i kroppen jeg er iidiot, er klar over det :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...