Gå til innhold

Liker menn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... å bli sett på som seksuelle objekter? Det tror jeg!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Selvsagt gjør de det.

Skrevet

Det var det jeg trodde. (Visste). Ok jenter! La oss digge menn for kroppene deres og ikke bare personligheten. Hvisk i ørene deres at du tenner på dem, uten å være aggresiv eller pågående og se hva som skjer! Jeg tror at det seksuelle nesten er drivkraften i en manns liv. Mulig jeg tar fullstendig feil, men for en mann å se at han kan få en kvinne til å helt miste kontrollen av nytelse, er et boost for ham. Det er søren meg ikke bare romantikk altså.

Jeg synes menn er utrolig interessante. Og siden jeg nå har fått meg et saftig nummer må jeg innrømme at det er kroppen hans jeg tenker på.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

@gondor: Her tror jeg du tenker feil på et område: For menn er sex en viktig del av romantikken.

Skrevet

@gondor: Her tror jeg du tenker feil på et område: For menn er sex en viktig del av romantikken.

Sånn er det vel for kvinner også...?

Skrevet

Du er mann, så du vet selvfølgelig bedre enn meg. Jeg tror jeg er så gira fordi jeg endelig har fått meg og det med en mann jeg kjenner godt, er glad i og respekterer. Og han sier også at han setter meg høyt.

Menn er et deilig mysterium. Det gjelder å velge dem med omhu.

Himmel, så lykkelig, avslappet og tilfreds jeg er! Dette skal jeg leve på lenge. Så får det heller være ett år til neste gang. Man blir jo ganske sær og kravstor etterhvert som man blir eldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...