frosken Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Evt får man kjøpe flere skrapelodd til 10 kr stk Forresten fant jeg drømmejulekalenderen til døtrene mine idag, men for sent for i år, så det får evt bli neste år.. Kanskje noen har bruk for tipset? : http://www.makeupmekka.no/makeup-butikken/10-kroners-marked/3-pack-cool-summer-party-nails.html Bodyshop har også en, - til den nette sum av ca kr. 1000... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Togli Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Bodyshop har også en, - til den nette sum av ca kr. 1000... Usj, passer kanskje for de som er enebarn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Mitt beste kalendertips er følgende; Vi kjøpte et juletre i tre på Åhlens, et lite, altså. Som skal stå på bordet. Det består av to deler som settes sammen til et tre, og en fot. I tillegg følger en 10-12 små figurer som skal henges på små kroker på dette treet. 1. advent får de hver sin del av treet og en figur hver. Figurene dukker opp hver 3.-4- dag, det samme gjør små sjokoladebiter/godis, og dermed blir det ikke så mange gaver igjen å fylle. Vi har gjort dette i 3 år nå, og de synes faktisk det er stas på henge på de små figurene, særlig fordi de kjenner dem igjen - "Å se, nå fikk jeg denne!" (De er 6 og 9 år nå) Endret 22. november 2013 av Magda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 (endret) Mitt beste kalendertips er følgende; Vi kjøpte et juletre i tre på Åhlens, et lite, altså. Som skal stå på bordet. Det består av to deler som settes sammen til et tre, og en fot. I tillegg følger en 10-12 små figurer som skal henges på små kroker på dette treet. Det kostet vel omtrent 99 kr. 1. advent får de hver sin del av treet og en figur hver. Figurene dukker opp hver 3.-4- dag, det samme gjør små sjokoladebiter/godis, og dermed blir det ikke så mange gaver igjen å fylle. Vi har gjort dette i 3 år nå, og de synes faktisk det er stas når de kjenner igjen de små figurene fra årene før. (De er 6 og 9 år nå) Endret 22. november 2013 av Magda 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Jeg redigerte innlegget mitt, også havnet det i sånn ramme.. Jaja. Savner gode gamle DOL på alle måter!! :-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Jeg redigerte innlegget mitt, også havnet det i sånn ramme.. Jaja. Savner gode gamle DOL på alle måter!! :-P Enig. Bortsett fra at nye DOL er lettere via mobil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 En STOR fordel med at vi avslutter etter 24 dager (og ikke 25 som i mange andre land) er at det går an å dele en kalender på både 2, 3, 4 og 6 (og 8) barn ;-) Hmmm... Kanskje det opplegget hadde vært noe for meg? Men spørs om særlig de minste hadde blitt fornøyde med bare 3 kalendergaver i løpet av desember da. Men 192 egenproduserte kalendergaver er i hvert fall uaktuelt, så da blir det en mellomløsning, med div ferdigkjøpte kalendre på mine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Hmmm... Kanskje det opplegget hadde vært noe for meg? Men spørs om særlig de minste hadde blitt fornøyde med bare 3 kalendergaver i løpet av desember da.Men 192 egenproduserte kalendergaver er i hvert fall uaktuelt, så da blir det en mellomløsning, med div ferdigkjøpte kalendre på mine.Heisan asterix, det var en stund siden! Går det bra med deg og hele ungeflokken?Jeg har all mulig forståelse for at så mange søsken ikke deler en kalender. Men det er uansett en fordel med 24 dager framfor 25 hvis man skal prøve seg på en delingsvariant 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hmmm... Kanskje det opplegget hadde vært noe for meg? Men spørs om særlig de minste hadde blitt fornøyde med bare 3 kalendergaver i løpet av desember da. Men 192 egenproduserte kalendergaver er i hvert fall uaktuelt, så da blir det en mellomløsning, med div ferdigkjøpte kalendre på mine. Nei men - er det virkelig deg? Så du skrev et annet innlegg, men tenkte at det var en annen som hadde tatt ditt gamle nick. Mange år siden du skrev her, er det ikke? Velkommen tilbake :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Heisan asterix, det var en stund siden! Går det bra med deg og hele ungeflokken? Jeg har all mulig forståelse for at så mange søsken ikke deler en kalender. Men det er uansett en fordel med 24 dager framfor 25 hvis man skal prøve seg på en delingsvariant Hei :-) Lenge siden nå ja. I et annet liv... Mye som har hendt siden sist kan man si... Men enig med deg ang. deling ja. Praktiserte det jeg også når jeg tenker meg om, da de ikke var fullt så mange. Men nå begynner jo de eldste å bli så store at de får greie seg uten, så da kan jeg vel snart til med deling igjen. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Nei men - er det virkelig deg? Så du skrev et annet innlegg, men tenkte at det var en annen som hadde tatt ditt gamle nick. Mange år siden du skrev her, er det ikke? Velkommen tilbake :-) I egen høye person ja. Tenkte å kikke innom og se om det er noe igjen av den gode gamle DOL-stemningen. ;-) Jeg trivdes godt her en gang, til det ble en masse endringer i formatet for en del år siden. Får se hvordan jeg trives nå, om jeg blir her mye eller lite. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 I egen høye person ja. Tenkte å kikke innom og se om det er noe igjen av den gode gamle DOL-stemningen. ;-) Jeg trivdes godt her en gang, til det ble en masse endringer i formatet for en del år siden. Får se hvordan jeg trives nå, om jeg blir her mye eller lite. :-) Det er alltid litt stas at gamle dolere gir seg til kjenne igjen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Etter et kjapt søk kom jeg til at det nok er over 6 1/2 år siden jeg var aktiv her inne. Slang innom Foreldre-småbarn av gammel vane, men jeg hører vel ikke helt til her lenger kanskje. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xtra Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Etter et kjapt søk kom jeg til at det nok er over 6 1/2 år siden jeg var aktiv her inne. Slang innom Foreldre-småbarn av gammel vane, men jeg hører vel ikke helt til her lenger kanskje. ;-) Jeg (tidligere Elextra) husker deg også godt. Kanskje du kan gi oss en kortfattet oppsummering av hva du har drevet med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Etter et kjapt søk kom jeg til at det nok er over 6 1/2 år siden jeg var aktiv her inne. Slang innom Foreldre-småbarn av gammel vane, men jeg hører vel ikke helt til her lenger kanskje. ;-) Koselig å se deg igjen - tenker faktisk på deg av og til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Har vært fullstendige omveltninger i livet mitt, så vi får vel ta det etter hvert tenker jeg. Koselig ikke å være helt glemt da. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Etter et kjapt søk kom jeg til at det nok er over 6 1/2 år siden jeg var aktiv her inne. Slang innom Foreldre-småbarn av gammel vane, men jeg hører vel ikke helt til her lenger kanskje. ;-) Det var da skikkelig hyggelig å se deg igjen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Etter et kjapt søk kom jeg til at det nok er over 6 1/2 år siden jeg var aktiv her inne. Slang innom Foreldre-småbarn av gammel vane, men jeg hører vel ikke helt til her lenger kanskje. ;-) Jeg husker deg også godt! Håper du har det bra. Og nei, vi hører ikke helt hjemme på småbarnsforumet lenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Joda, jeg har det fint jeg nå, men har vært igjennom en ganske hard tid. Men som de sier, det som ikke knekker deg, gjør deg sterkere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Hei asterix og velkommen tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.