Gå til innhold

zeldox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det før zeldox er ute av kroppen?

Føler meg som et vrak :huh:

Skrevet

Ikke for å spørre uhøflig, men hvor mange av disse "nå skal jeg slutte med medikamenter selv om det er en elendig ide"-trådene skal du starte?

Halveringstiden på Zeldox er ca 7 timer.

Skrevet

Ikke for å spørre uhøflig, men hvor mange av disse "nå skal jeg slutte med medikamenter selv om det er en elendig ide"-trådene skal du starte?

Halveringstiden på Zeldox er ca 7 timer.

Var dette en sånn tråd?

Lurte bare på hvor lang tid det tok før zeldox var ute av kroppen.

Skrevet

Var dette en sånn tråd?

Jeg trodde du implisitt skrev "nå har jeg sluttet med Zeldox og lurer på når effekten gir seg"..

Skrevet

Var dette en sånn tråd?

Det kan ta lang tid før sykdommen kommer tilbake, og det kan gå veldig raskt. Har du en plan B når du blir syk igjen?

Skrevet

Jeg trodde du implisitt skrev "nå har jeg sluttet med Zeldox og lurer på når effekten gir seg"..

Lurer på når jeg kan gå på do av meg selv.

Skrevet

Det kan ta lang tid før sykdommen kommer tilbake, og det kan gå veldig raskt. Har du en plan B når du blir syk igjen?

Vet, jeg har en plan B. Jeg kjenner meg selv så godt nå.

Skrevet

Vet, jeg har en plan B. Jeg kjenner meg selv så godt nå.

Det er bra ;-). Ønsker deg lykke til ;-).

Skrevet

Det er bra ;-). Ønsker deg lykke til ;-).

Takk for det, jeg vet hva jeg gjør :)

Skrevet

Lurer på når jeg kan gå på do av meg selv.

Her synes jeg du er direkte ufin. Det er trossalt du som spør om noe, og når du har historikk med å autoseponere, så må du tåle såpass...

Anonymous poster hash: a2799...24d

Skrevet

Her synes jeg du er direkte ufin. Det er trossalt du som spør om noe, og når du har historikk med å autoseponere, så må du tåle såpass...

åssen er hun ufin? hun sier jo bare sannheten.

Skrevet

Var jeg ufin? Skrev jo bare sannheten. Haha, ja jeg tåler såpass, tro meg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...