stjernestøv Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Hvor lang tid tar det før zeldox er ute av kroppen? Føler meg som et vrak 0 Siter
ISW Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Ikke for å spørre uhøflig, men hvor mange av disse "nå skal jeg slutte med medikamenter selv om det er en elendig ide"-trådene skal du starte? Halveringstiden på Zeldox er ca 7 timer. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2013 Forfatter Skrevet 12. november 2013 Ikke for å spørre uhøflig, men hvor mange av disse "nå skal jeg slutte med medikamenter selv om det er en elendig ide"-trådene skal du starte? Halveringstiden på Zeldox er ca 7 timer. Var dette en sånn tråd? Lurte bare på hvor lang tid det tok før zeldox var ute av kroppen. 0 Siter
ISW Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Var dette en sånn tråd? Lurte bare på hvor lang tid det tok før zeldox var ute av kroppen. Jeg trodde du implisitt skrev "nå har jeg sluttet med Zeldox og lurer på når effekten gir seg".. 0 Siter
Nycora Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Var dette en sånn tråd? Lurte bare på hvor lang tid det tok før zeldox var ute av kroppen. Det kan ta lang tid før sykdommen kommer tilbake, og det kan gå veldig raskt. Har du en plan B når du blir syk igjen? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2013 Forfatter Skrevet 12. november 2013 Jeg trodde du implisitt skrev "nå har jeg sluttet med Zeldox og lurer på når effekten gir seg".. Lurer på når jeg kan gå på do av meg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2013 Forfatter Skrevet 12. november 2013 Det kan ta lang tid før sykdommen kommer tilbake, og det kan gå veldig raskt. Har du en plan B når du blir syk igjen? Vet, jeg har en plan B. Jeg kjenner meg selv så godt nå. 0 Siter
Nycora Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Vet, jeg har en plan B. Jeg kjenner meg selv så godt nå. Det er bra ;-). Ønsker deg lykke til ;-). 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2013 Forfatter Skrevet 12. november 2013 Det er bra ;-). Ønsker deg lykke til ;-). Takk for det, jeg vet hva jeg gjør 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Lurer på når jeg kan gå på do av meg selv. Her synes jeg du er direkte ufin. Det er trossalt du som spør om noe, og når du har historikk med å autoseponere, så må du tåle såpass... Anonymous poster hash: a2799...24d 0 Siter
miakami Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Her synes jeg du er direkte ufin. Det er trossalt du som spør om noe, og når du har historikk med å autoseponere, så må du tåle såpass... Anonymous poster hash: a2799...24d åssen er hun ufin? hun sier jo bare sannheten. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 12. november 2013 Forfatter Skrevet 12. november 2013 Her synes jeg du er direkte ufin. Det er trossalt du som spør om noe, og når du har historikk med å autoseponere, så må du tåle såpass... Anonymous poster hash: a2799...24d Var jeg ufin? Skrev jo bare sannheten. Haha, ja jeg tåler såpass, tro meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.