YoplaitDouble Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Forsvinner munntørrheten fra Cipralex etter hvert som kroppen venner seg til medisinen? Blir dette verre ved høyere doser? Hadde ikke det i starten, men først etter et par uker. Men nå begynner virkningen sakte å bygge seg opp også, så jeg skal ikke klage 0 Siter
Melissi Skrevet 12. november 2013 Skrevet 12. november 2013 Jeg synes jeg var tørrere i munnen,når jeg begynte med Cipralex. Kroppen har vendt seg mere til dem ,men et tips du kan prøve er ,Xerodrops. Anbefaler rabarbra/jordbærsmak,de er gode Kjøpes på apotek. 0 Siter
ISW Skrevet 13. november 2013 Skrevet 13. november 2013 Det forsvinner nok sikkert, og det er en vanlig bivirkning. For øvrig høres jo dette ganske uskyldig ut da :-) Anbefaler Xerodrops som nevnt, eller å sitte med en vannflaske i nærheten av seg. Sukkerfri tyggegummi er også bra. 0 Siter
YoplaitDouble Skrevet 13. november 2013 Forfatter Skrevet 13. november 2013 Takk for tipsene deres! Skal se om jeg får tak i Xerodrops om det ikke gir seg i løpet av noen dager Det kommer og går litt. Litt svimmelhet i blant også, men det forsvinner vel også snart. 0 Siter
Hvem? Skrevet 14. november 2013 Skrevet 14. november 2013 Jeg begynte på et annet antidepresiva og fikk munntørrhet. Dette gikk over etter en periode Men det er lurt å uansett gi beskjed til tannlegen, slik at en kan følge litt ekstra med 0 Siter
Hvem? Skrevet 14. november 2013 Skrevet 14. november 2013 Jeg begynte på et annet antidepresiva og fikk munntørrhet. Dette gikk over etter en periode Men det er lurt å uansett gi beskjed til tannlegen, slik at en kan følge litt ekstra med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.