Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før antipsykotika er ute av kroppen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ble AP omtalt som gift.

Jeg tviler på at leger forgifter pasientene sine.

Selvfølgelig skjønner jeg at man kan ha til dels alvorlige bivirkninger. Men det er nå en gang slik at fordelene skal oppveie ulempene. Jeg synes du ser for mye på subjektivt opplevde fordeler og ulemper, fremfor objektive.

F.eks: Hvis en person har det kjempefint med å fortelle alle han møter at han er Jesus, og AP gjør at han slutter med det, men samtidig har noen bivirkninger, har jo personen rent subjektivt det bedre uten AP. Men mener du totalt sett at han burde slutte med AP?

Hva er galt i å være Jesus? Hvem bestemmer hva folk er og ikke er?

Skrevet

Kanskje det var nødvendig? Tror ikke de tvinger folk som ikke trenger det, skal mye til før tvang blir nødvendig. Psykiateren sa det var opp til meg om jeg ville bli syk, hun har misforstått helt. Psykiatere vil jeg ikke ha noe med å gjøre lenger siden de ikke forstår, min behandler liker jeg.

Tvang er aldri nødvendig.

Skrevet

Tvang er aldri nødvendig.

Jo hvis personen er veldig syk og ikke ser sitt eget beste, de gjorde det nok for å hjelpe deg.

Skrevet

Jo hvis personen er veldig syk og ikke ser sitt eget beste, de gjorde det nok for å hjelpe deg.

Man burde ikke true andre..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...