Gå til innhold

manisk, lot folk bruke meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg var manisk drakk jeg meg ofte så full at jeg lot fremmede gutter ligge med meg mens jeg var passed out drunk. Er dette vanlig eller er det bare meg? betyr det at jeg har en slags fetisj for dette?

Anonymous poster hash: 5c4f7...c1d
Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Seksuelle aktiviteter som en vanligvis ikke innlater seg på og som en angrer på i ettertid, er dessverre meget vanlig i manisk tilstand.

Skrevet

Senere da jeg ble psykotisk hallusinerte jeg inn kjente ansikt i ansiktet til fremmede, så jeg trodde folk fra en moske og masse folk fra min fortid hadde samlet seg sammen i en intervention for å gi tegn til at jeg burde teste meg for HIV. De samlet seg på trikken og det kom på folk når trikken kom til legevakta som var tegn på at jeg skulle gå av der. Jeg trodde hele Oslo hadde "drept den vantro" som var meg, for nå kom jeg aldri mer til å ha løssluppen sex. Hvordan kan hjernen klikke sånn.

Skrevet

Seksuelle aktiviteter som en vanligvis ikke innlater seg på og som en angrer på i ettertid, er dessverre meget vanlig i manisk tilstand.

Kan man være sånn når man er hypoman også? Jeg gjorde veldig mye dumt og lot menn "bruke" meg da jeg var ung, tenåring. Har vært redd for at min mann skal finne ut av dette, skammer meg langt inni skogen. Jeg var ikke normal på den tiden.

Anonymous poster hash: b3d3e...b4d

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, hyperseksualitet og nedsatt dømmekraft er typisk også for hypomani.

Skrevet

Akkurat ja. Skammer meg sånn over dette at jeg har ikke fortalt om hvor ille det egentlig var til behandler engang. Hadde tvang og Bmi på 14 og noe. Hadde det vært en 13-14åring idag så hadde kanskje noen reagert? Jeg sliter med dette idag også i perioder, men nå får jeg da god hjelp, bedre å ha noen å dele tankene med.

Skrevet

Ser jeg " outet" nicket mitt, så nå går nok alt til helvete. God helg og måtte Jesus følge dere gjennom hele helgen!!!

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen i dette her (det med å hoppe til køys med gutter man knapt visste navnet på). Vondt å tenke på selvfølgelig, men man får vel bare akseptere at sånn var det. Jeg tok opp dette veldig tidlig med psykologen min og etter å ha fortalt ham alt, var jeg blodrød av skam. Han sa til meg at nå skal vi gå tilbake i historien og telle etter alle gangene du sa nei. Og da måtte jeg virkelig konse. Sette fokus et helt annet sted. Og da fant jeg ut at jeg har sagt nei mange, mange ganger. En øvelse som absolutt kan anbefales.

Og dessuten, under en hypomani mister man helt styringen og blir en annen versjon av seg selv. Jeg for min del forelsket meg i alle mennesker jeg møtte. Og så skal man si nei til en fyr når man har drukket en kveld og er så lysten at man holder på å eksplodere? Det er en utfordring selv for et "normalt" menneske!

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på hvem som brukte hvem? Var det noen som ville ha et mere fastere forhold, så stakk jeg av. Tror nok jeg også skulle skjønt at jeg kanskje såret noen?

Skrevet

Noen ganger lurer jeg på hvem som brukte hvem? Var det noen som ville ha et mere fastere forhold, så stakk jeg av. Tror nok jeg også skulle skjønt at jeg kanskje såret noen?

Kjenner meg igjen. Jeg har sett inn i de sårede øynene til en del gutter som ville innlede et fast forhold til meg, men som jeg skjøv unna. Så ja. Jeg har brukt gutter/menn, men aldri følt noen tilfredsstillelse ved det. Jeg har virkelig vært fullstendig på trynet.

Hvor vanlig er det egentlig å være sånn i ungdommen?

Skrevet

Jeg vet ikke sånn, jeg drakk meg regelrett bevisstløs og lot de bruke meg mens jeg var borte.

Skrevet

Jeg vet ikke sånn, jeg drakk meg regelrett bevisstløs og lot de bruke meg mens jeg var borte.

Da er det de guttene eller mennene som burde skamme seg dypt og inderlig. Utnytte en jente på den måten. Det finnes INGEN unnskyldning for en slik handling.

Skrevet

Da er det de guttene eller mennene som burde skamme seg dypt og inderlig. Utnytte en jente på den måten. Det finnes INGEN unnskyldning for en slik handling.

jeg brydde meg ikke

Skrevet

Kjenner meg igjen. Jeg har sett inn i de sårede øynene til en del gutter som ville innlede et fast forhold til meg, men som jeg skjøv unna. Så ja. Jeg har brukt gutter/menn, men aldri følt noen tilfredsstillelse ved det. Jeg har virkelig vært fullstendig på trynet.Hvor vanlig er det egentlig å være sånn i ungdommen?

Vet bare at ingen av mine venninner på samme alder var " sånn". Jeg rotet med gutter, lot dem gjøre det, fra jeg var 6 år gammel. Hadde første samleie som 10- åring, og ja, jeg følte faktisk sterk lyst, selv om jeg skammet meg veldig. Har opplevd mange ganger at menn ikke har hørt på meg når jeg sa nei, de bare fortsatte til de var ferdige.

Kanskje derfor jeg snudde dette i " min favør", slik at jeg fikk overtaket?

Bare det at jeg så skjønnhet i mange menn og hadde mere lyst på sex enn andre jenter, virket det som.

Herregud, nå må jeg skifte nick, alle her inne må hate meg nå.

Skrevet

Vet bare at ingen av mine venninner på samme alder var " sånn". Jeg rotet med gutter, lot dem gjøre det, fra jeg var 6 år gammel. Hadde første samleie som 10- åring, og ja, jeg følte faktisk sterk lyst, selv om jeg skammet meg veldig. Har opplevd mange ganger at menn ikke har hørt på meg når jeg sa nei, de bare fortsatte til de var ferdige.

Kanskje derfor jeg snudde dette i " min favør", slik at jeg fikk overtaket?

Bare det at jeg så skjønnhet i mange menn og hadde mere lyst på sex enn andre jenter, virket det som.

Herregud, nå må jeg skifte nick, alle her inne må hate meg nå.

Jeg signerer også mye av det som er skrevet her.

Pratet faktisk med behandler om dette i dag… Skammer meg så utrolig mye for ting jeg har gjort. Jeg har blitt misbrukt av mange menn, og jeg har vel kanskje ikke vært så snill selv heller.. Det er en veldig smertefull tanke, og jeg forbinder mye av dette med skam. Negative opplevelser = skam? Klarer ikke helt å vurdere om jeg skal si dette til kjæresten min eller ikke.. Føler det bare kan gjøre ting vondt verre, har ikke lyst at han skal forbinde meg med den personen jeg var før...  :wacko:

Har ikke vært ærlig til noen om dette, først til min behandler i dag. På en merkelig måte, var det godt å se at det er flere som har mye av de samme opplevelsene som meg… Jeg sender varme tanker til dere iallefall, og bare vit at dere ikke er alene!:)

Anonymous poster hash: 70974...f1f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...