Gå til innhold

Angst, Depresjoner og Sosial angst.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei, jeg har så lenge jeg kan huske slitt med min hverdag. Jeg ble mobbet fra jeg gikk i 2 klasse og de ble aldri tatt tak i. Jeg sliter mye med min hverdag grunnet ting som har skjedd i mitt liv. Jeg sliter med sove problemer, rykninger, angstfølelse, stress, negative tanker og en følelse av ubetydelighet. Jeg vil gjerne dra til psykolog og få hjelp med problemene, men jeg klarer bare ikke å ta i mot hjelp fra noen. Jeg får panikk bare ved tanken å fortelle noen om mine problemer. Det har blitt så ille at jeg klarer nesten ikke å prate med familien min, og holder meg unna all sosial sammenkomst. Jeg sliter mye med å få meg jobb og problemene hoper seg bare sammen. Jeg har tatt mange tester for depresjon og angst og jeg får alltid som konklusjon at jeg må få hjelp. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få hjelp heller, jeg er 18 år og har nesten ikke penger i det hele tatt, så da kan jeg ikke betale for psykologhjelp. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få livet mitt sammen igjen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

De mest plagede trenger å få dempet den sosiale angsten med SSRI (medisiner) for i det hel tatt å klare å starte psykoterapi.

Medisiner og henvisning får du hos fastlegen.

Skriv ut ditt innlegg og mitt svar og ta det med til legen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...