AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Hvis jeg ikke hører fra folk på en stund, eller at de ikke svarer så blir jeg utrolig redd. Jeg er redd de skal forlate meg for alltid. Jeg går rundt med en utrolig stor uro i kroppen helt til jeg får svar. Hører jeg ikke noe så kan jeg være urolig i flere dager og ikke få sove på natta. Da klarer jeg ikke fokusere på noe som helst. Jeg er på gråten hele tiden, og får skikkelig selvskadingstrang. Noen ganger når det har skjedd før har jeg bare satt i gang å selvskade. Jo dypere jo bedre. Og får jeg plutselig svar etter en uke blir uron borte og jeg kan puste lettet ut. Og føler meg mye bedre. Anonymous poster hash: 7d663...e59 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Nei, det er ikke normalt. Verken normalt i betydningen vanlig, og heller ikke i betydningen friskt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Nei, det er ikke normalt. Verken normalt i betydningen vanlig, og heller ikke i betydningen friskt. Hvorfor er det ikke friskt? Anonymous poster hash: 7d663...e59 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.