Gå til innhold

Sluttet brått på antipsykotika, da smart å drikke seg full?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet brått på antipsykotika for 5 dager siden, er det da smart drikke seg full?

Anonymous poster hash: e47d5...98b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke særlig lurt å bråslutte medisiner, og vil tro at det er enda mindre lurt å drikke seg full i den forbindelsen...

Skrevet

Det er ikke særlig lurt å bråslutte medisiner, og vil tro at det er enda mindre lurt å drikke seg full i den forbindelsen...

Hva er det verste som kan skje da? Jeg er dritt lei alt. Hele verden er bare forvirende og forferdelig.

christensen1365381166
Skrevet

Jeg sluttet brått på antipsykotika for 5 dager siden, er det da smart drikke seg full?

Hva tror du selv?

christensen1365381166
Skrevet

Hva er det verste som kan skje da? 

Du blir mye verre.

Skrevet

Hva tror du selv?

Jeg er usikker.. Men litt redd jeg skal bli svimmel og få masse støt

Skrevet (endret)

Det hørtes utvilsomt ut som en av de bedre tingene du kan gjøre. Jeg tror du egentlig vet svaret på spørsmålet ditt selv  ;)

Endret av YoplaitDouble
Skrevet

Hvordan verre?

Skrevet

Jeg er usikker.. Men litt redd jeg skal bli svimmel og få masse støt

Da skal du la være.

Skrevet

Nei, jeg vet ikke svaret.

Skrevet

Ingen bryr seg lenger. jeg må takle alt selv. jeg er nødt til å bli full. selv om det har noen risikoer.. som at jeg får sjokk og dør.. men det går helt greit. jeg dør snart uansett

Skrevet

Det beste du kan gjøre, og som jeg oppfordrer sterkt til, er å ta kontakt med noen. Det er ikke bra å ha det slik alene. Ring legevakt, hjelpetelefon, en venn, familie.

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet

Ingen bryr seg lenger. jeg må takle alt selv. jeg er nødt til å bli full. selv om det har noen risikoer.. som at jeg får sjokk og dør.. men det går helt greit. jeg dør snart uansett

Hei,

Denne typen innlegg tolererer vi ikke her på doktoronline.no. Innlegget ditt er ikke konstruktivt, og det er egnet til å uroe andre brukere.

Hvis du poster flere innlegg av denne typen, risikerer du å bli utestengt.

Vennlig hilsen

Skrevet

Jeg sluttet brått på antipsykotika for 5 dager siden, er det da smart drikke seg full? Anonymous poster hash: e47d5...98b

Sannsynligvis finner du svaret på dette langt der inne et sted. Det ligger sikkert et fornuftsenter et sted inne i hodet ditt, prøv å lytte til det!

Skrevet

Nei du kan bli dårlig.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Slike spørsmål ser jeg gjerne at en avstår fra på dette forum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...