Gjest Skrevet 15. november 2013 Skrevet 15. november 2013 Selv om jeg er bra nå så kan det fremdeles være tider med mer eller mindre problemer, og ellers ting jeg lurer på. Jeg har brukt forumet lenge, og det har dermed vært lett å søke råd og støtte her. Selv om noe kan være småproblemer. Er du lei av det og ønsker helst ikke at vi skriver om det her? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Jeg synes det er helt greit. Alle konstruktive spørsmål er velkomne :-) 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Jeg synes det er helt greit. Alle konstruktive spørsmål er velkomne :-) Jeg tror det meste jeg spør om er konstruktivt. Men når uroen og selvskadingen har vært et problem så blir det kanskje litt mer destruktive innlegg, men det er da jeg har trengt støtten jeg har fått på dol. 0 Siter
Gjest Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Blir det dermed feil slik jeg har brukt forumet når jeg har vært destruktiv? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.