AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Det som hjelper er å gjøre ting. Være med venner. Jeg var innlagt på lukket avdeling i et helt år det gjorde alt verre. I flere perioder fikk jeg ikke lov være med venner eller gå ut. Det fikk meg ned i mørket. Mer enn jeg hadde trengt. Psykiatrien er farlig. Den drepte meg nesten bokstavelig talt. Jeg følte meg så fanget at jeg ble helt gal. Jeg har aldri hatt det så ille. Nå setter jeg mye mer pris på friheten enn før. Det føles som jeg har kommet ut av fengsel. Nå har jeg kuttet ut all kontakt med psykiatrien. Går ikke til psykolog lenger engang. Det føles herlig! Jeg er endelig fri fra fangeskapet. Anonymous poster hash: e5e5f...9b3 0 Siter
future life Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Var du syk siden du fikk en sånn behandling da kanskje? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Var du syk siden du fikk en sånn behandling da kanskje? Så du mener syke fortjener en så umenneskelig behandling? Det jeg skrev var det mildeste. De gjorde så mange verre ting. Anonymous poster hash: e5e5f...9b3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.