Gå til innhold

til NHD hvordan kan stemmer være mine tanker når de ber meg gjøre ting jeg aldri ville gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kvinne stemme ber meg om å drepe en person jeg elsker over alt , og som JEG aldri kunne skade, vis stemmen er mine tanker som behandler forteller, hvordan kan jeg da tenke noe som jeg aldri ville tenke?

Jeg forteller til beh.om andre ting stemmene sier men våger ikke fortelle om dette da det er så forfredelig.

og kan jeg komme til å skade noen p.g.a dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette noe du hører med ørene dine, eller noe som bare dukker opp i hodet?

Er det sistnevnte er det ofte tvangstanker. Det finnes et eget ord for tanker du ikke vil ha, selv om de er dine, det heter ego-dystone tanker og de er vanlige ved angstlidelser, særlig tvang.

Hvis du har tvangstanker så har du de nettopp fordi du ikke vil ha de og er redd for de, hvis du skjønner..

Skrevet

Må du gjøre alt som alle sier til deg? Feks hvis jeg sier, gi meg 20000 kroner, så sender du dem over øyeblikkelig??

Skrevet

Selvfølgelig er det stemme jeg skriver jo det, hører forskjell på andre og meg selv, er ille helt lost:) og jeg gjør ikke som andre ønsker feks sender penger

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...