AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Når man er veldig deppa og sliten i en uke, for så å bli urolig og hyper i flere dager, er dette mest sannsynlig pga ptsd, eller bipolar? Det er en stor mix i alt dette, hyper, samtidig som selvmordtankene er påtrengende. Anonymous poster hash: e3c4c...c51 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Dette er sannsynligvis bipolar, særlig hvis du allerede har diagnosen, en blanda episode med elementer av både mani og depresjon. Du bør ta kontakt med behandleren din. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Takk for svar. Virker som jeg er "av og på" annenhver uke. Veldig deprimert de ukene jeg er nede, og veldig urolig og full av energi sånn over natta. Dette er nok straffen for å ha gått umedisinert over ei tid. Jeg trodde jo jeg var frisk. Sørgelige saker :-(.Anonymous poster hash: e3c4c...c51 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.