Gå til innhold

Dårlig selvbilde

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei Håvard!

Jeg har siden puberteten slitt med dårlig selvbilde. Som mange andre jenter, har kropp og utseende mye å si. Jeg er egentlig en veldig fornuftig jente, og er egentlig ikke interessert i operasjoner. Men med åra sliter jeg bare mer og tenker på kroppen hver dag. Mitt største problem har vært brystene. Jeg har ikke sett at noen andre har lignende. Størrelse har egentlig ikke betydd så mye for meg, jeg har bare B-cup, men formen er det som irriterer meg. Det er ingen som har sagt at de er fine, ikke en gang kjæresten. Dette går utover sexlivet og livet ellers hvor jeg må kle av meg fremfor andre. I tillegg må jeg trene med sportsbh med innlegg, og det samme med bikini. Har du noen råd? Jeg trenger virkelig hjelp.

Skrevet

Hei Håvard!

Jeg har siden puberteten slitt med dårlig selvbilde. Som mange andre jenter, har kropp og utseende mye å si. Jeg er egentlig en veldig fornuftig jente, og er egentlig ikke interessert i operasjoner. Men med åra sliter jeg bare mer og tenker på kroppen hver dag. Mitt største problem har vært brystene. Jeg har ikke sett at noen andre har lignende. Størrelse har egentlig ikke betydd så mye for meg, jeg har bare B-cup, men formen er det som irriterer meg. Det er ingen som har sagt at de er fine, ikke en gang kjæresten. Dette går utover sexlivet og livet ellers hvor jeg må kle av meg fremfor andre. I tillegg må jeg trene med sportsbh med innlegg, og det samme med bikini. Har du noen råd? Jeg trenger virkelig hjelp.

Du har en form for angst utløst av dette. Det kan løses ved å begynne på SSRI.

Anonymous poster hash: ab0dc...385

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...