AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Hei, jeg lurer på når jeg kan forvente at Zyprexa er ute av kroppen? Jeg slutta med 10mg igår(vet det er for tidlig, ønsker bare vite hvor lang tid jeg kan forvente det tar) Jeg er nysgjerrig på når jeg kan vente meg ett eventuell tilbakefall. Jeg går på Fluanxol og Quetiapin også - de virker vel også på psykosesymptomer... Anonymous poster hash: 06d72...843 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 En tommelfingerregel er at et medikament vil være ute av kroppen etter 4 halveringstid-perioder. Zyprexa har en halveringstid på 33 timer i snitt, så du kan regne med at den er ute av kroppen etter 5-6 dager, men halveringstida vil variere en del fra person til person. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 Skrevet 16. november 2013 Ok, Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 06d72...843 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.