Madelenemie Skrevet 18. november 2013 Skrevet 18. november 2013 Hva om han hadde banket opp ungene dine hver kveld de la seg? Drakk seg drita full og voldtok deg i stua? Tent på naboen sitt hus med nabofamilien inni fordi naboen ikke ville låne han en klenklipper? Nei, du tar feil. Det du elsker er attributter ved han. Som selvsagt har veldig liten sjans for å endres til mine eksempler, men dette tankeeksperimentet kan du ikke se bort i fra. Hei! Jo det kan jeg se bort i fra. Han er den han er, ja han kan bli syk, men ikke slik du beskriver. Noen er sånn, men de bør man holde seg unna, man blir ikke sånn som du beskriver plutselig :-) Jeg vet at kjælighet fins, og av en type som både er rasjonell, ekte og fornuftig:-) Jeg vet det fordi jeg har den inni meg, men jeg tror bare jeg har den, jeg vet ikke om min mann har den, derfor er det rart det der, fornuftg og rasjonell kjærlighet, den min mann kaller kald, den skulle jeg ønske han visste var den som varer og bærer lengst. 0 Siter
Captain Cheeseheart Skrevet 18. november 2013 Skrevet 18. november 2013 ... Jeg snakker ikke om din opplevelse av kjærlighet / å elske. Den er helt reell for deg, og kjempefin å ha. Det jeg snakker om er at jeg tror dette konseptet endel mennesker ser for seg, ikke eksisterer. Ikke at det er relevant for saken, men mannen din kan jo ramle og slå seg og bli slik jeg beskrev. Det er ut i fra medisin/psykiatri mulig, selv om det er veldig lite sannsynlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.