Gå til innhold

Privat.prakt.psykiater Oslo/Akershus, rus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine hoveddiagnoser er posttramatisk lidelse av komplisert art (opplevd flere traumer. Seksuelle overgrep mot meg, seinere vold/trusler. Alvorlig mobbing som ville medført juridisk ansvar om ikke definisjonen på "barn" er som den er. Venner utsatt for vold og trusler, , bipolar 2 og generalisert angstlidelse. Sistnevnte er jeg blitt mye bedre av med tida. Mye av GAD-problemet har jeg kommet forbi, samme med tanke på panikkangsten. MEN... Jeg jobber i VTA-tiltak hvor en del brukere har psykiske problemer. Stort sett har det å ha livserfaring vært en ressurs jeg virkelig har vært "glad" for å ha - nettopp fordi det har bidratt positivt i andres liv. Dette være seg råd om å søke behandlerbytte, eller i det hele tatt å søke behandling. Her har jeg faktisk følt at jeg har gjort en god jobb ( - basert på egne erfaringer, men samtidig med et fullstendig overordnet ønske fra den jeg snakker med (nå skriver jeg ut i fra det å ha personlige forhold eller ikke), er ikke dette riktig for alle. Min tanke er at disse skal få brke tegne/gruppen ut i fra hva som er ok med tanke på involvering av andre mennesker.Tema som religion og seksuell legning er klare eksempler på forhold hvor man ikke ønsker å involvere medlemmer eller andre med deltakerønske. I Norge er det ytringsfrihet. Jeg ser mulighet til å poste dette. Imidlertid vet jeg en del om at "flomster. Hjerter vil være et helt naturlig motsvar. Hva som publiseres er opp til medieansvarlig før noe kan gjøres. Dette fordi vi ikke ønsker å sværte deltakere og deres innsats.

Anonymous poster hash: d5bc6...023

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...