Gå til innhold

Er negative selvfølelse del av schizofreni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig selvkritisk, og redd for å støte folk. Hadde inntrykk av att schizofrene mere lot slike ting prelle av? Jeg krisemaksimerer noe voldsomt om min egen "sosiale" omgang. Feks om noen har hørt meg si noe fælt på telefonen, om telefonselgere har tatt opp samtalen med meg, og jeg høres dum ut. Att telefonselgere ringer og jeg svarer i søvne, og spiller tapen for alle. Om en sleivmelding på facebook, vil føre til problemer for meg, ved att jeg for skylden for ting jeg ikke har gjort osv.

For en pyse jeg er.

Captain Cheeseheart
Skrevet

Det kan hende at disse personlighetstrekkene er en del av noe/det som i alle fall ikke gjør noe for å bedre en schizofreni.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...