AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Jeg føler meg ikke som meg selv, mister meg selv og er fjern. Jeg er litt forvirret, glemmer mer og mer. føler meg mer overvåket, noen ganger er jeg sikker på at noen følger med på meg. Har også blitt misstenksom ovenfor folk, som foreldre, og folk i helsevesenet at de kontrollerer meg. At leger gir meg diagnoser for å kontrollere meg, og at de har gjort meg mer syk enn hva jeg er.. Jeg kan svinge fra "glad" til trist på et øyeblikk. Og får et stort raseri helt uten grunn, noe som gjør at jeg slår i vegger og hele kroppen nesten rister og koker. Har alltid hatt temperament, men da av en grunn og det har gått fort over. ikke som nå. Jeg har lenge hatt voldelige tanker, uten at jeg egentlig vil gjøre noen noe. Vil bare være snill og grei.. Men nå har jeg gjort det jeg har vært mest redd for, jeg prøvde å kvele en person. Jeg føler meg helt JÆVLIG..... Jeg gjordet det mens vi hadde sex, husker ikke så mye. bare at jeg holdt hendene rundt halsen hans. Jeg er usikker om han stoppet meg eller om jeg gjorde det selv. Tror han gjorde det. For når jeg spurte han dagen etter, så sa han at han ikke husket, men vil tro at han ville husket det, selv om han hadde drukket. Jeg hadde også drukket!! Han er ikke sint på meg, noe jeg synes han burde være. Sa til han at han burde anmelde meg.. Han bare kom å la seg framme meg og trøstet meg, og så hadde vi sex igjen, selv om jeg nesten ikke turte ta i han... Jeg vil aldri mer ha kontakt med mennesker igjen. Tenk om jeg hadde brukt en kniv og ikke hendene mine. Jeg kan ikke gå rundt å skade folk. hva faen er galt me meg? Vet hvertfall at jeg må dø snart, alltid hatt selvmordstanker + en del forsøk, men aldri vært mer sikker enn nå. Holder jeg på å bli gal? Er redd... Anonymous poster hash: fb203...c6d 0 Siter
future life Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Du bør ihvertfall ikke drikke når du har så liten kontroll. Dette er første bud. Det andre er å gå til fastlegen din å få hjelp. Hjelpen finnes helt sikkert, men du må oppsøke den selv. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Jeg har fått høre det noen ganger,hvertfall ikke drikke for mye, og ikke alene! Vet d vell egentlig selv også. Men det er kun når jeg drikker jeg føler jeg kan slappe litt av, og alt føles ikke bare mørkt .Men så blir det fort litt for mye, og da kan det også bli mye verre enn før jeg drikker. Men tar jeg litt, så klarer jeg ikke slutte før det er tomt ! Det er slik me mat også,bulimi. Men det er så utrolig deilig å ha en pause i den tiden alkoholen hjelper. Bare jeg hadde klart å slutta i tide.... Og sinne og tanker om å skade er der når jeg er edru, men da skader jeg hvertfall bare meg selv! J Jeg har fått mye hjelp, men føler jeg blir verre hele tiden.. Har nå hjelp bare fra kommunen. Men både mor og far har ringt legen min og de i kommunen pga bekymring! Men jeg sier bare jeg ikke vil snakke om det nårde er her, og da gir de seg som regel Får da bare medisiner, så går de etter mitt ønske! Ser ikke vitsen me mer hjelp når det ikke nytter! Men må jo innrømme at jeg føler meg på villspor nå, og er redd! Ikke redd for min egen del, men andres! Så som jeg har gjort for det meste i 10-11år, så stenger jeg meg inne i låst hus, vinduer som er dekt, alene. Nå er det jo viktigere enn noen gang at jeg er alene, siden jeg er ond og farlig!!! Og jeg synest det er ekkelt å føle at man blir mer borte fra seg selv.Anonymous poster hash: fb203...c6d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.